آیا ممکن است به کاهش بیمار از کلیه دیالیز نارسایی زمان
نوشته شده توسط : rshaole

آیا ممکن است به کاهش بیمار از کلیه دیالیز نارسایی زمانآیا ممکن است به کاهش بیمار از کلیه دیالیز نارسایی زمان

در واقع، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها باید در ساخت و ساز بیمار به دیالیز را بگیر و به منظور کاهش زمان دیالیز خود را ندارد. اما این به آن معنا نیست که آنها می توانید مدت زمان دیالیز را کاهش نمی دهد، منظور من تا زمانی که وضعیت بیمار بهبود یافته است، آنها نیز ممکن است قادر به کاهش زمان خود از دیالیز است.

در واقع، دیالیز، ممکن است برخی از سموم ماکرومولکولی حذف (مانند کراتینین و اوره و مانند آن.) است، اما به طور متوسط ​​از مولکولهای و سموم آنها هنوز هم عملکرد کلیه آسیب وجود دارد. به همین دلیل است بیماران نیاز به دیالیز مدت زمان طولانی. کلیه خود را کاهش می یابد هر روز، حتی یک عملکرد کلیه از دست، ادرار کمتر و کمتر، حتی هیچ خواهد بود.

سه نوع از سلول های کلیوی در بدن شما وجود دارد داخلی: سلول های نکروتیک، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم. ما می تواند سلول های نکروتیک درمان نیست، اما ما می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم به.

بنابراین، برای درمان، شما نیاز به تمیز کردن تمام سموم و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده، ترویج سیستم ایمنی بدن، می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد، در گذشته، شما می توانید زمان می توانید از دیالیز و یا دیالیز، خلاص شوید گسترش دهد.

خوشبختانه، اگر زمان کوتاه است، با درمان به موقع، شما ممکن است یک فرصت است که شما می توانید دیالیز جلوگیری از داشته باشد. اگر برای مدت زمان طولانی، دشوار است برای رفتن بر روی دیالیز. شما می دانید، زمانی که چیزی دیالیز برای یک مدت طولانی، شما باید آن را نگه دارید برای همیشه زندگی، تا زمان مرگ یا پیوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: