به عنوان بیمار به مرحله 4 بیماری کلیوی فرار دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان بیمار به مرحله 4 بیماری کلیوی فرار دیالیزبه عنوان بیمار به مرحله 4 بیماری کلیوی فرار دیالیز

بیماری های کلیوی مرحله 4 این معنی است که کلیه آسیب جدی. بدون کنترل، به اورمی در آینده پیشرفت، و بیماران نیاز به دیالیز به زندگی خود ادامه دهند. در حالی که بیماران از بیماری کلیوی مرحله 4 جلوگیری از دیالیز، سه مرحله زیر می تواند به شما بسیار کمک کند.

1. رژیم غذایی خود را تغییر دهید

رژیم غذایی مناسب بسیار مفید برای کند کردن پیشرفت مرحله 4 بیماری های کلیوی است. غذاهای سالم زباله کمتر تولید و در نتیجه کاهش بار بر روی کلیه. به طور کلی، رژیم غذایی از بیماری کلیوی مرحله 4th در سدیم، پروتئین، پتاسیم و فسفر کم است. اما افزایش پروتئین با کیفیت بالا لازم است برای اطمینان کالری است.

2. اجرای علائم و عوارض

بیماران ممکن است توسط یک دکتر با برخی از داروها بیش از حد ضد کنترل علائم یا عوارض، مانند فشار خون بالا، دیابت، پروتئینوری و ادم، و غیره تجویز این داروها مفید هستند، اما شما باید مراقب باشید. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه جلوگیری از NSAID ها، مانند ایبوبروفن، چرا که آنها گزارش می شود نفروتوکسیک.

3. بهبود عملکرد کلیه

بیشتر بیماران می توانند این دو راهنمایی به دنبال، اما می تواند به هدف سوم برسد. هیچ رژیم غذایی یا بیش از حد داروهای بافت آسیب دیده می توانید در کلیه تعمیر نیست، به طوری که آنها می تواند مشکل اساسی را حل کند. بنابراین، من توصیه طب سنتی چینی (TCM). نگاهی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان مثال. این دارو به منطقه دو طرفه کلیوی استفاده می شود. با مایع نافذ و اسمز، مواد موثر می تواند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. این درمان می تواند گردش خون، که، به طوری که سلول های کلیه می توانید یک مقدار کافی از خون و اکسیژن به خوبی عمل به دست آوردن را بهبود بخشد. این ترتیب، روند فیبروز کلیوی و متوقف می شود که عملکرد کلیه باقی مانده می تواند بهبود یافته است. پس از آن، بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی ممکن است این بیماری تحت کنترل خوب، به طوری که برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: