سطح کراتینین است که هنوز هم پس از دیالیز بالا، گزینه های دیگر برای بیمار وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین است که هنوز هم پس از دیالیز بالا، گزینه های دیگر برای بیمار وجود داردسطح کراتینین است که هنوز هم پس از دیالیز بالا، گزینه های دیگر برای بیمار وجود دارد؟

دوست من است یک بیمار از نارسایی کلیه و سطح کراتینین بسیار بالا است. او دیالیز دریافت دو بار در هفته، اما سطح کراتینین او است که هنوز هم بسیار بالا است. گزینه های دیگر برای او وجود دارد؟

چرا سطح کراتینین است که هنوز هم پس از دیالیز بالا؟

در آن زمان، دوست دیالیز شما در حال حاضر، می توان آن را بهبود عملکرد کلیه نیست، و می تواند به نارسایی کلیه درمان نمی کنند. بیمار به دیالیز تنها دو بار در هفته صورت گرفت. بنابراین، بسیاری از سموم تر هنوز هم در خون او است. بنابراین سطح کراتینین هنوز هم بالاتر بود. دوم، دیالیز تنها می تواند حذف سموم با وزن مولکولی بالا از بدن خود.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

برای درمان نارسایی کلیه، اولین گام مهم است که به حذف سموم در خون است. هنگامی که خون به خوبی در گردش خون، آن را نه تنها می توانید مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه است، اما همچنین می توانید آسیب به سایر ارگان ها و سیستم را کاهش دهد، به عنوان در سراسر بدن جریان خون می شود. پس از تمیز کردن خون، گام مهم دیگری از درمان است برای بازگرداندن سلول های کلیه. پس از عملکرد کلیه خود بهبود یافته بود، آن را می توانید دیالیز اجتناب کنند.

بیمارستان ما است درمان پزشکی Osmotherapy میکرو چینی با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: