A0: b0:  رفتار بیماری کلیه پلی کیستیک بدون جراحی
نوشته شده توسط : rshaole

رفتار بیماری کلیه پلی کیستیک بدون جراحیرفتار بیماری کلیه پلی کیستیک بدون جراحی
بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی شایع است، بسیاری از اندازه های مختلف از کیست در کلیه وجود دارد در یک بیمار، افزایش کیست در طول زمان، به طور مداوم کاهش کیست های کلیوی، آسیب کلیه، و تعدادی از علائم شود. مانند درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا. این به طور جدی خواهد زندگی و کار بیمار تاثیر می گذارد.
پس چگونه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟
چند روش معمول این عملیات، پیوند کلیه، و طب چینی.
تحت شرایط عادی، بیماران معاملات کلیه پلی کیستیک را، این کیست حذف، و شما به سرعت می توانید بهره وری، کاهش وضعیت بیمار. اما این عملیات دارای معایب، این عملیات را می کیست بیش از حد کوچک را حذف کنید، تنها حذف کیست های بزرگ، اما آن را به یک فضای کوچک کیست نشیمن، کیست کوچک می تواند به سرعت رشد می کنند و باعث آسیب بیشتر کلیه، و هنگامی که بیمار در روند اورمی بودند، عملیات یک ندارد را معنا، آن را تنها به بیمار آسیب رساندن بیشتر است.
پیوند کلیه می تواند مشکل را حل کند، اما هزینه های پیوند کلیه است بسیار گران قیمت و زمان طول می کشد تا یک اهدا کننده برای پیوند کلیه، به ناچار شکست، کلیه ها نمی توانند برای مدت طولانی زنده ماندن، بیماری کلیوی شود، بنابراین پیوند کلیه است انتخاب خوبی نیست.
در حال حاضر، طب چینی یک انتخاب خوب، با نتایج خوب و بدون عوارض جانبی، عود کمتر است. بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، این یک درمان بسیار موفقیت آمیز است.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یک درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در مواد مخدر می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، سرعت بخشیدن به دیوار گردش خون میکرو عروقی است، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست مایع کیستیک تماس جریان به بازگشت خون از بدن با گردش خون خارج می شود سوخت و ساز بدن خون است. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی متعدد در,عمل ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815