کراتینین 1000 به عنوان به کاهش می دهد؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 1000 به عنوان به کاهش می دهدکراتینین 1000 به عنوان به کاهش می دهد؟
دیروز، از بیمار خواسته است که کراتینین او 1000 و در حال حاضر آغاز به دیالیز، اما وضعیت خیلی خوب نیست، خواسته است که درمان ما موثر می تواند درمان هر بیماری کلیه و کراتینین کمتر؟
کراتینین - یک محصول از سوخت و ساز بدن در خون موجود برای هر شخص می باشد. در کلیه نرمال فیلتر و دفع دفع کراتینین اما برخی از بیماری ها ممکن است با این فرایند مداخله و منجر به تجمع کراتینین در بدن در مقادیر خطرناک.
مقدار کراتینین می تواند به بیماران بیماری کلیوی وضعیت نشان می دهد، مانند کراتینین 1000، این بدان معنی است که بیمار بسیار دردناک در مرحله نهایی بیماری کلیوی، مرحله اورمی بود، در این زمان، بیمار به دیالیز معمولا برای کنترل بیماری های کلیوی است.
دیالیز می تواند آب و مواد سمی از بدن بیش از حد حذف، مانند کراتینین، اوره، و غیره، به مدیریت وضعیت بیمار و طولانی تر زندگی بیماران،
پس از دیالیز، کراتینین بلافاصله می گیرند، اما کراتینین بیشتر در طول زمان رشد، بیمار به دیالیز دوباره، تا دوباره، سطح کراتینین است هنوز هم بالا، به دلیل دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند و از آسیب بیشتر، بنابراین ما ما باید به جای درمان های جدید دیالیز پیدا کنید.
بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب از مواد مضر، وسیعتر میشود عروق خونی نفوذ، و خون هموار، تقویت سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب ایمنی بدن التهاب و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.
زمانی که کلیه ها کار می کند، پس از آن می کراتینین را کاهش دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: