چگونه برای تعیین اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای تعیین اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستندچگونه برای تعیین اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند

CKD در ابتدا بدون علائم خاص و به طور کلی تنها در افزایش کراتینین یا پروتئین های سرم در ادرار یافت، با این حال، با توجه به سطح کراتینین، ما می توانیم می دانید آنچه شما مرحله. یکی دیگر از شاخص GFR است، اینجا کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD.

بیماری مزمن کلیوی، همچنین به عنوان بیماری مزمن کلیه شناخته شده است، از طریق آزمایش خون برای کراتینین شناخته شده است. سطوح بالاتری از کراتینین نشان می دهد سرعت پایین تر فیلتراسیون گلومرولی و در نتیجه کاهش توانایی کلیه ها برای حذف سموم. سطح کراتینین ممکن است طبیعی در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه و بیماری تشخیص داده اگر تجزیه و تحلیل ادرار (ادرار نمونه) نشان می دهد که کلیه اجازه می دهد گلبول های قرمز یا از دست دادن پروتئین در ادرار. به طور کامل بررسی علت صدمه به کلیه ها، انواع مختلف تصویربرداری پزشکی، آزمایش خون و بیوپسی کلیه اغلب (برداشتن نمونه کوچکی از بافت کلیه) در حال کار برای پیدا کردن اینکه آیا یک علت قابل برگشت از نارسایی کلیه است.

بیماری مزمن کلیه از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه طی چندین ماه یا سال است. علائم و نشانه های اختلال کلیوی هستند غیر اختصاصی، و ممکن است، به عنوان یک قاعده، شامل احساس بیمار و تجربه از دست دادن اشتها. در اغلب موارد، بیماری مزمن کلیه با انجام غربالگری از افراد شناخته شده در معرض خطر مشکلات کلیوی، مانند فشار خون بالا یا دیابت می شود، و کسانی که با یکی از بستگان به بیماری مزمن کلیوی تشخیص داده میشود. بیماری مزمن کلیه همچنین می توانید مشخص شود که آن را به یکی از عوارض شناخته شده آن از جمله بیماری های قلبی عروقی، کم خونی یا پریکاردیت منجر می شود.

شما می توانید گزارش آزمون یا بیماری شرایط دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل کارشناسان ما شما را راهنمایی های حرفه ای است.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: