اگر شما نمی خواهید به دیالیز، چگونه می توانم؟
نوشته شده توسط : rshaole

اگر شما نمی خواهید به دیالیز، چگونه می توانماگر شما نمی خواهید به دیالیز، چگونه می توانم؟

بیمار از من پرسید، سطح کراتینین او 11، میتونه به دیالیز است، وجود دارد هر راه دیگری است که می تواند بیماری کلیوی را درمان؟

این وضعیت است، در واقع، ما توجه به این واقعیت است که هزینه و دیالیز بسیار گران است بسیاری از عوارض جانبی وجود دارد را ملاقات کرده اید بسیاری از، بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز است. بنابراین، چگونه می توانم؟ آیا یک جایگزین برای درمان دیالیز وجود دارد؟

سطح کراتینین 11 در حال حاضر بسیار بالا، در حال حاضر وارد مرحله نهایی بیماری کلیه، مرحله اورمی. به طور کلی، در این مرحله، پزشکان نشان می دهد بیماران به دیالیز برای کاهش این بیماری است.

دیالیز می تواند کار کلیه ها جایگزین، می تواند آب و مواد سمی از بدن، مانند کراتینین، اوره، و غیره، برای کنترل این بیماری، از بین بردن علائم اضافی را حذف کنید، اما دیالیز تنها یک اثر موقتی است، می تواند بیماری های کلیوی را درمان نمی کند، بنابراین بیماران معمولا نیاز به دیالیز سه بار در هفته. اگر آن را همچنان، نه تنها بیماری کلیه را درمان نیست، در مقابل با توجه به دیالیز، این بیماری کلیوی را بدتر کند. بنابراین، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.

چنین وضعیتی، درمان های دیگر برای بیماری های کلیوی وجود دارد؟

در حال حاضر، طب چینی یک انتخاب خوب است، چرا که چینی مدیچی می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و هیچ عوارض جانبی وجود دارد.

بیمارستان ما است درمان پزشکی Osmotherapy میکرو چینی با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

زمانی که کلیه ها کار می کند، و کراتینین شینجی است و بیمار نیازی به دیالیز است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,کراتینین,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: