علاوه بر دیالیز، راه های دیگر است که می تواند کراتینین کمتر وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

علاوه بر دیالیز، راه های دیگر است که می تواند کراتینین کمتر وجود داردعلاوه بر دیالیز، راه های دیگر است که می تواند کراتینین کمتر وجود دارد؟

تحت شرایط عادی، کراتینین اگر بیش از حد بالا، با دکتر خود بیماران توصیه می شود به دیالیز کلیه به دلیل دیالیز یک روش سریع و موثر است، بیمار ممکن است آب و سموم از بدن، مانند کراتینین، اوره، و غیره، بیش از حد حذف در نتیجه تسهیل بیمار شامل، اما بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز، پس از آن درمان های دیگر است که می تواند کراتینین را کاهش دهد؟

بیمار دریافت دیالیز می تواند یک اثر موقتی، اما اگر آن را همچنان به رفتن در دیالیز، بر روی دیالیز بستگی دارد، دیالیز بیش از حد خواهد بیماری های کلیوی، و عوارض جانبی و عوارض را بدتر کند. اگر این ادامه دهد، نه تنها که این بیماری از کلیه ها را درمان نمی کند، بلکه جدی تر می شود.

علاوه بر دیالیز، یکی دیگر از درمان معمول برای پیوند کلیه، اما پیوند کلیه یک اثر قابل توجه، اما هزینه های پیوند کلیه گران است و کلیه اهدا کننده سخت برای پیدا کردن، اجازه دهید شما را پیدا می کند، اما شاید شما یک واکنش رد، بنابراین پیوند کلیه این نیز یک انتخاب خوبی نیست.

پس چه درمان انتخاب خوبی است؟

بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی خاص، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب از مواد مضر، وسیعتر میشود عروق خونی نفوذ، و خون هموار، تقویت سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی را تقویت، ضد انعقاد به طور موثر مسدود فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید. تنها کلیه ها ممکن است به طور معمول کار، کراتینین به طور طبیعی کاهش می دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,دیالیز,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: