خواهد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

خواهد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیزخواهد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز

خواهد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز؟ به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، به خصوص پس از عملکرد کلیه خود را به 15 درصد کاهش یافته، آنها را توصیه شود که نیاز به دیالیز به زندگی طولانی تر است. اما شما می دانید که دیالیز است تنها گزینه برای این نوع از بیمار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یک نوع از نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی نیست، آن را می توانید نفر با 15 درصد از عملکرد کلیه کمک به شانس است که شما می توانید دیالیز اجتناب کنند.

چه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی؟

این نوآوری از طب سنتی چینی و با هدف افزایش عملکرد کلیه ها. آن را با طب غربی و طب سنتی چین متفاوت است، می توان آن را با خیال راحت و به طور موثر برای درمان بیماری کلیه، که شده است، می توان آن را بیماری کلیوی را درمان و جلوگیری از آسیب بیشتر است.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز بیماری کلیه پلی کیستیک؟

شما می دانید مواد فعال Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی ممکن است گردش خون از رگ های خونی را بهبود بخشد و کاهش کیست و دیوار کپسول، که موجب افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح دیواره سلولی است.

علاوه بر این، این نوع درمان می تواند به بافت کلیه آسیب دیده به دلیل افزایش کیست باقی مانده بازگرداندن و محافظت از آسیب بیشتر، ضد ترومبوز، ضد انعقاد، رگ های خونی، ضد التهابی و متسع شود.

در کوتاه مدت، با این درمان، بیمار در مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید یک فرصت است که ما می توانیم دیالیز توسط بهبود عملکرد کلیه جلوگیری از دریافت.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: