طب چینی، به عنوان تعمیر بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی، به عنوان تعمیر بیماری های کلیویطب چینی، به عنوان تعمیر بیماری های کلیوی

بیماری های کلیوی از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه است، و آن را دشوار است به درمان است. با این حال، داروهای چینی ویژگی های خود را در درمان این بیماری است.

اصول بیماری های کلیوی

تابع اولیه کلیه است که به حذف زائد و آب اضافی از خون است. کلیه فرآیند حدود 200 لیتر خون هر روز و تولید حدود 2 لیتر ادرار. در مرحله اول از فیلترینگ، خون به عروق میکروسکوپی گلومرولی خون نشت، به نام مویرگ تحویل داده است. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، علاوه بر هدر، برخی از مواد مغذی نیز فیلتر شده است. در همین حال، بیماران CKD نیز مشکل در تولید هورمون های که عملکرد مهم در بدن را تجربه کنند. بدون هورمون کافی، سیستم های دیگر درگیر در بیماری مزمن کلیوی (CKD) هستند، و در نتیجه پردازش پیچیده است.

گیاهان چینی برای تعمیر بیماری های کلیوی کلیه مفید است؟

خوب گیاهان طبیعی چینی باید تابع معکوس مرحله 3 بیماری مزمن به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه. گاهی اوقات آن را به عقب مرحله CKD 4 یا 5 CKD مرحله 3 مفید است. از آنجا که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی نکته کلیدی برای شما برای پیدا کردن یک درمان خوب در موقع.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان خوب گیاهان طبیعی چینی برای تعمیر کلیه در راه های خلاق مفید است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی طبیعی است موضعی بر روی طحالی در پایین کمر (منطقه کلیه) استفاده شود. کیسه های گیاهی حاوی ده ها تن از گیاهان قبل از نفوذ خیس و سپس در قسمت پایین پشت قرار داده. با کمک روش اسمز، مواد تشکیل دهنده موثر از داروهای گیاهی به کلیه ها و از طریق کانال اصلی نفوذ کند. هیچ درد وجود دارد، و آن را به نوعی مانند یک ماساژ.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید با ارسال یک ایمیل یا ترک یک پیام برای ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کلیه,درمان,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: