آیا استروئید می برای درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

آیا استروئید می برای درمان بیماری مزمن کلیهآیا استروئید می برای درمان بیماری مزمن کلیه

آیا استروئید می برای درمان بیماری مزمن کلیه است؟ همانطور که همه ما می دانیم، در مراحل اولیه بیماری کلیوی، پزشکان همیشه توصیه برخی از استروئیدها برای بیمار برای از بین بردن این نشانه ها. و به نظر می رسد که این نوع دارو به طور کلی می کمک به بیمار برای زندگی بهتر، اما استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی را درمان، این است که درست است؟

آیا استروئید می برای درمان بیماری های کلیوی؟

در واقع، مواد مخدر برای سرکوب التهاب کلیه و کاهش نفوذپذیری عروق خونی کوچک در کلیه مفید است.

بنابراین، آنها می توانند پروتئین در ادرار را کاهش دهد و دیگر به طور موقت علائم را کاهش دهد. با این حال، آنها می توانند مواد مضر در خون کلیه و حذف نیست و می تواند تغییرات ساختاری نامطلوب در گلومرول جلوگیری نمی کند. بنابراین، به عنوان مثال، استروئید در طور کلی ممکن است علائم و نشانه های بیماری های کلیوی را کاهش دهد، اما آنها می توانند بیماری را درمان نیست.

چه درمانی برای بیماری های کلیوی مفید است؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یک نوع از نوآوری گیاهان سنتی طب چینی است، بهتر است معکوس بیماری کلیوی. شما می دانید، این نوع از درمان است چهار عملکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و افزایش رگهای خونی. با ویژگی های آن، می تواند بافت کلیه آسیب دیده بازیابی و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است. علاوه بر این، این نوع از درمان همچنین می توانید ترویج گردش خون و دفع استاز خون از.

به طور کلی، با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، بیماران بیماری کلیوی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی است. حتی برای بیمارانی که در مرحله نهایی است، آنها همچنین می توانید با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی,استروئیدها ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: