علائم و درمان از سطح پتاسیم بالا در نارسایی کلیه چیست؟
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و درمان از سطح پتاسیم بالا در نارسایی کلیه چیستعلائم و درمان از سطح پتاسیم بالا در نارسایی کلیه چیست؟

علائم و درمان از سطح پتاسیم بالا در نارسایی کلیه چیست؟ به وضوح از این امر آگاه، آن را به درمان این بیماری و کاهش خطر ابتلا به زوال مفید است. اگر کلیه شما به خوبی کار نمی، آنها ممکن است قادر به حذف مقدار مورد نیاز از پتاسیم است. در نتیجه، پتاسیم در خون تجمع می یابد. در واقع، اغلب بدون هیچ نشانه آشکاری از سطح پتاسیم بالا وجود دارد. اگر شما علائم، آنها ممکن است عبارتند از: تهوع، کند، ضعیف، نبض نامنظم و یا فروپاشی ناگهانی هنگامی که ضربان قلب خیلی آهسته است، و یا حتی متوقف کند.

برای افراد مبتلا به سطوح بالای پتاسیم، اما نه بسیار بالا، آنها می توانند آن را با رژیم غذایی کنترل کنید. این کار را باید محدود و یا اجتناب شود شامل مارچوبه، آووکادو، سیب زمینی، گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی، کدو تنبل، کدو تنبل، اسفناج و پخته شده، محدود کردن و یا از بین بردن پرتقال و آب پرتقال، شلیل، کیوی، کشمش و یا دیگر میوه های خشک، موز، طالبی، عسلک، آلو و شلیل. اجتناب از جایگزین های نمک مگر اینکه شما خواسته می شود که از یک رژیم غذایی کم نمک.

اما اگر سطح پتاسیم خود را بسیار بالا است، و یا اگر شما علائم هشدار دهنده، مانند تغییرات در ECG، شما نیاز به درمان فوری، که ممکن است شامل: کلسیم داده شده به رگ خود را (IV) برای درمان اثرات عضله و قلب سطوح بالای پتاسیم؛ گلوکز و انسولین است در رگ خود را (IV)، برای کمک به سطوح پایین تر از پتاسیم به اندازه کافی بلند به از بین بردن علت داده شده است. دیالیز، اگر عملکرد کلیه شما کم است. داروها که برای کمک به حذف پتاسیم از روده قبل از آن جذب می شود، بی کربنات سدیم، اگر مشکل این است که اسیدوز ایجاد می شود؛ قرص آب (دیورتیک)، به منظور کاهش کل پتاسیم است.

در اینجا من Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، است که یکی از موثر ترین راه که به طور طبیعی می تواند به کاهش پتاسیم بالا از نارسایی کلیه و کاهش علائم آن را توصیه خواهد کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پتاسیم بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: