علائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

علائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیکعلائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک
1. توسعه از کلیه ها، هر دو کلیه ضایعات متقارن پیشرفت، تفاوت در اندازه وجود دارد. پیشرفته بیماری، هر دو کلیه ممکن است تمام شکم را پر کنید، بسیاری از کیست های کلیوی، نامنظم، ناهموار، سخت کلیه است.
2. یک علامت مهم درد کلیه، اغلب در فشار پایین تر و یا تماس خسته کننده، درد، گاهی اوقات درد در شکم وجود دارد. درد ممکن است با فعالیت بدنی همراه است، راه رفتن برای مدت زمان طولانی، سبک زندگی بیحرکت تشدید درد می شود. شما می توانید درد پس از استراحت در بستر را کاهش دهد. خونریزی کلیه، عفونت است سنگ در حال حرکت و یا باعث درد ایجاد می شود.
3. هماچوری، در حدود نیمی از بیماران نشان داد هماچوری میکروسکوپی می توانید قسمت از هماچوری آشکار دارند توسط پارگی دیواره رگ های خونی از کیست ایجاد می شود. خونریزی برای مدت زمان طولانی می تواند لخته کولیک از طریق حالب شود. اغلب با شمارش گلبول های سفید خون و پروتئینوری در ادرار، پروتئین ادرار، با این حال، معمولا کمتر از 1.0 گرم / روز همراه است. با عفونت قابل ملاحظه کلیه پیوری، هماچوری با تب افزایش درد.
4. فشار خون بالا، از نشانه های رایج بیماری کلیه پلی کیستیک. قبل از کراتینین سرم با فشار خون بالا افزایش یافته است، حدود نیمی از بیماران، رابطه با اطراف ظلم و ستم کیست نسجی است. دلیل این است که ظلم و ستم کیست اطراف بافت.
5. نارسایی کلیوی، کلیه پلی کیستیک ممکن است به نارسایی کلیوی منجر شود، تعداد کمی از بیماران در هنگام قطع نوجوانی کلیه، اختلال عملکرد کلیوی به ندرت کمتر از 40 سال سن 70 سالگی، تقریبا نیمی از عملکرد کلیه باقی مانده، با این حال، توسعه فشار خون بالا، نارسایی کلیه به نظر می رسد کاهش می یابد، همچنین بیماران منحصر به فرد 80 سال سن می تواند عملکرد کلیه حفظ وجود دارد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.
تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru
واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: