A0:  سطح کراتینین را افزایش 3.3-5.4، چگونه برای درمان
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین را افزایش 3.3-5.4، چگونه برای درمانسطح کراتینین را افزایش 3.3-5.4، چگونه برای درمان

سلام دکتر، برادر من یک بیمار از بیماری کلیوی است، و به تازگی سطح کراتینین او 3.3-5.4 افزایش (16 ژوئن کراتینین 3.3 بود، در حالی که 9 اوت به سرعت به 5.4 افزایش یافت). می تواند شما را به این دلیل به من بگویید؟ و چگونه برای درمان بیماری های خود را؟

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. سطح فعلی کراتینین، برادر خود را به سرعت در حال رشد است، که باید توجه خود را تحریک کند. همانطور که می دانید، دلایل بسیاری می تواند آسیب کلیوی شود وجود دارد، مرحله اول، ما باید برای پیدا کردن و به همین دلیل منظور و سپس او را یک درمان را به از بین بردن علت، و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده خود را، چرا که تنها زمانی که عملکرد کلیه خود را دوباره بازسازی شده است، سطح کراتینین او به طور طبیعی کاهش می یابد و بازگشت به زندگی عادی. از نظر سطح فعلی خود و کراتینین، باعث صدمه به کلیه ها همیشه وجود داشته است، و توسعه در سرعت نسبتا سریع، بنابراین من پیشنهاد می کنم که بیماران درمان سیستمیک کلیوی بازیابی دریافت خواهید کرد.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطوح بالای کراتینین است برای معکوس عملکرد کلیوی بیمار، بنابراین بیمار باید درمان مناسب در موقع است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری طب سنتی چینی است، آن است ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با این درمان، بیمار می تواند به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه، بنابراین به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین و کنترل بیماری خود را.

برای بیماران با کراتینین 5.4، آنها باید این دارو را در موقع، به طوری که آنها می توانند فرصت به یک زندگی از کیفیت دریافت کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815