یک روش بهتر از درمان نارسایی کلیه وجود دارد، از دست دادن دیالیز کلیه یا پیوند
نوشته شده توسط : rshaole

یک روش بهتر از درمان نارسایی کلیه وجود دارد، از دست دادن دیالیز کلیه یا پیوندیک روش بهتر از درمان نارسایی کلیه وجود دارد، از دست دادن دیالیز کلیه یا پیوند

چه درمان برای نارسایی کلیه بهتر از دیالیز یا پیوند کلیه است؟ در بیماری کلیوی مرحله نهایی یا نارسایی کلیه، کلیه دچار آسیب شده اند و عملکرد کلیه به سرعت در حال کاهش می یابد. اگر شما هر گونه سوال لطفا با پزشک آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

بسیاری از سموم و مواد زائد در بدن جمع می شوند. دیالیز است که معمولا ارائه شده به کاهش این بیماری است. اگر شما قادر به دیالیز، پیوند کلیه ممکن است آخرین انتخاب. با این حال، بسیاری از بیماران نمی خواهید به انجام دیالیز یا پیوند، و آنها می خواستند به پیدا کردن یک راه بهتر از دیالیز یا پیوند به نارسایی کلیه است. یک راه بهتر به نارسایی کلیه وجود دارد؟

درمان نارسایی کلیه در بیمارستان ما عمدتا در دو جنبه. یکی این است که پاک کردن خون، و از سوی دیگر برای دوباره پر کردن سلول های کلیه به بازگرداندن عملکرد.

اصل رفتار به عوامل تمیز التهابی تمرکز در خون را افزایش می دهد خود شفا از آسیب کلیوی. به عبارت دیگر، عوامل التهابی در ضایعات کلیوی خون و آسیب با یکدیگر تداخل می کنند. به عنوان مثال، گردش کلیه التهابی عوامل و متمرکز در کلیه ها، به نوبه خود، آسیب به کلیه ها برای تحریک سیستم دفاعی بدن برای تولید عوامل التهابی است. برای درمان کلیه، این دور باطل باید شکسته شود. حتی اگر درمان بر درمان گیاهی چینی سنتی مبتنی بر، اصل متفاوت از آنهایی که سنتی است. این نیز یکی از ویژگی های بیمارستان است.

پزشکی درمانی چینی نه تنها شامل طب سنتی چینی (TCM)، اما همچنین شامل برخی از برنامه های کاربردی خارجی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، گوا شاه، طب سوزنی، ماساژ و غیره.

هنگامی که عملکرد کلیه در حال بهبود است، کلیه ها می تواند توسط خود کار می کنند. زمان دیالیز ممکن است کاهش یابد و یا حتی متوقف کند. پیوند نیز به تعویق افتاد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، لطفا در ایمیل asya.yue@mail.ru ما ارسال مشکلات خود و یا اضافه کردن VC من (ها Asya یو). کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: