A0:  گزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

گزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود داردگزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود دارد؟

گزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود دارد؟ شما می دانید که برای بسیاری از بیماران، بیماری های کلیوی، اگر آنها می توانند بیماری خوب کلیه کنترل نمی کنند، آنها باید به دنبال کمک دیالیز. و بسیاری از آنها احساس خوبی در آغاز دیالیز، اما پس از دیالیز برای برخی از زمان، آنها ضعیف تر و ضعیف تر خواهد شد. به طوری که آنها به نوبه خود به دنبال روش های دیگر درمان.

شما می دانید، بسیاری از بیماران دیالیز گسترش است که یک مشکل مشابه که احساس گیجی پس از دیالیز دریافت کرد. دلیل این است که دیالیز به عنوان یک جایگزین از کلیه ها، آن را به سادگی ممکن است بخش هایی از کلیه ها به کاهش برخی از علائم، اما آن را می توانید کلیه های آسیب دیده را بازیابی کنید، و یا حفاظت از آنها از آسیب بیشتر است. بنابراین، در طول زمان، کلیه خود را می بدتر و بدتر، به طوری که عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد، آنها را ضعیف و ضعیفتر.

چه درمان های جایگزین برای بیماران دیالیز؟

در واقع، پیوند کلیه و میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی ممکن است یک جایگزین خوب برای دیالیز. هر دو از این می تواند کمک به بیمار لذت بردن از زندگی بدون دیالیز. پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، می تواند مشکلات کلیه را حل کند. اما آن را بسیار گران است، و کلیه جدید ممکن است دوباره شکست مواجه می شوند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، آن است که در نظر گرفته امن ترین روش درمان است. این می تواند به بهبود عملکرد کلیه، برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و حفاظت از بخش باقی مانده از آسیب بیشتر. اگر بیمار می تواند یک درمان قبل از آنها می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,بیماری های کلیوی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815