چه درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از شکست دیالیز کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از شکست دیالیز کلیویچه درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از شکست دیالیز کلیوی

چه درمان می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز؟ Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز کلیه شکست برای سلول های آسیب دیده تعمیر کلیه و آنها را از آسیب بیشتر است.

چه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در طب سنتی چینی (TCM) با ترکیبی از فن آوری های پیشرفته پزشکی. با توجه به بیماریهای خاص و شرایط فیزیکی هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

با استفاده از این درمان، بیمار، که در مراحل اولیه است می توانید فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای یک بیمار که در مرحله پیشرفته است، از دست دادن این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اما آنها هنوز هم قادر به لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز هستند.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی برای کمک به جلوگیری از بیمار دیالیز؟

این نوع درمان چهار عملکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهابی و افزایش رگ های خونی، چهار توابع، آن را می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آن باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است، آن را می توانید به تدریج دیالیز اجتناب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: