کراتینین 5.3 به بیماری های کلیوی، چه معنایی دارد و چگونه به کاهش
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 5.3 به بیماری های کلیوی، چه معنایی دارد و چگونه به کاهشکراتینین 5.3 به بیماری های کلیوی، چه معنایی دارد و چگونه به کاهش

چگونه به منظور کاهش سطح کراتینین در مبتلایان به بیماری های کلیوی، و ما در مورد آن صحبت چند بار، امروز من به شما برخی از اطلاعات در مورد کراتینین 5.3 به اشتراک بگذارید. چه سطح کراتینین 5.3 است، و چگونه آن را کاهش دهد؟

سطح کراتینین 5.3 چیست؟

در درمانگاه، کراتینین 5.3 بدان معنی است که کلیه در حال حاضر متوسط ​​آسیب دیده بود و در حال حاضر آن را یک بیماری است، در مرحله 4 بیماری کلیوی، به طوری که بیمار به شرایط درمان فورا برای جلوگیری از توسعه را به اورمی.

چگونه برای کاهش کراتینین 5.3 و درمان بیماری های کلیوی؟

به طور معمول، دیالیز توصیه می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین. اما برای مردم کراتینین 5.3، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد، هنوز برخی از درمان های دیگر که می تواند جایگزین دیالیز برای کاهش درمان بیماری کلیه و تسکین علائم آن وجود دارد.

بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، این درمان خوب برای درمان بیماری های کلیوی است، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

هنگامی که عملکرد کلیه و بازیابی کلیه ممکن است به طور معمول کار، به طوری که کراتینین کمتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: