می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینینمی توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟

می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟ در واقع، سطوح بالای کراتینین را می توان با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب کاهش می یابد. بنابراین، بیمار نارسایی کلیه، که در این وضعیت هستند، مهم این است برای پیدا کردن زمان درمان مناسب است. شما می دانید که هر چه زودتر شما می توانید درمان کنید، اثر درمانی بهتر می توان به دست آورد.

می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟

در درمانگاه، کراتینین 3.8 بیماری های کلیوی 3 مرحله، به این معنی که کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، اما نه به طور جدی. به طوری که درمان زود هنگام، سلول های آسیب دیده کلیه را می توان بازیافت (نکروز سلولی نمی تواند بازیافت شود). از آنجا که این سلول ها در حال تعمیر، عملکرد کلیه می توان به تدریج بهبود یافته است، و یک سطح بالای کراتینین به عملکرد پایین کلیه کاهش می یابد.

چه درمان به نارسایی کلیوی بیمار به منظور کاهش سطح بالای کراتینین مفید است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، درمان که می تواند کمک به بیمار کاهش سطح کراتینین بالا باید قادر به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده می شود، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، و آن درمان مناسب است.

Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی چهار عملکرد اصلی ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد عروق خونی و افزایش. توسط این چهار توابع، گردش خون می تواند بهبود یافته، و مواد سمی در خون ممکن است به موقع را کنار زد. علاوه بر این، این درمان مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت و ترمیم کلیه های آسیب دیده به طور همزمان. در چنین راهی، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته و یک سطح بالای کراتینین می توان کاهش داد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: