نارسایی کلیوی و جوش های پوستی
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیوی و جوش های پوستینارسایی کلیوی و جوش های پوستی

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها اغلب از برخی از علائم آشکار و جدی، که کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار خواهد رنج می برند. از جمله این علائم، بثورات پوستی یک علامت شایع در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. و بثورات پوستی اغلب با یک پا آغاز می شود، و پس از آن به شکم، دست و گوش گسترش می یابد. هنگامی که بیماران خارش پوست، می توان آنها خارش غیر قابل تحمل و پوست زشت است که صدمه دیده خواهد شد بیماران روانی و فیزیکی است. در این قطعه، ما را به علل و درمان خارش پوست در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را معرفی کند.

1. سطوح بالایی از فسفر

هنگامی که عملکرد کلیه است به طور جدی آسیب دیده، فسفر بیش از حد می تواند توسط کلیه ها، که باعث سطح بالایی از فسفر حذف خواهند شد. پس از آن، بیماران ممکن است خارش پوست را تجربه کنند.

2. تجمع سموم اورمی

همانطور که می دانیم، کلیه ها فیلتر عملکرد مواد زائد و سموم در خون است. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، آنها نمی توانند به خوبی کار. و سموم و مواد زائد در خون به تجمع در بدن است. در سموم اورمی در بدن ممکن است خارش یا خارش شود.

3. دلیل اصلی

برخی از علل اصلی بثورات پوستی است که توسط بیماری های خاص کلیه ایجاد می شود، مانند لوپوس یا برخی از بیماری های ایمنی دیگر وجود دارد. بثورات پوستی است که اغلب علائم شایع این اختلالات.

چگونه برای درمان خارش پوست در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

از بالا، ما می توانیم از علل اصلی خارش پوست پیدا کنید، با این حال، اصلی و یا علت اصلی خارش پوست کاهش در عملکرد کلیه و سیستم ایمنی غیر طبیعی است. بنابراین، اگر می خواهید به بیماران درمان جوش های پوستی خود، آنها باید عملکرد کلیه را بهبود بخشد و تنظیم سیستم ایمنی بدن.

در اینجا توصیه می کنیم سلول های بنیادی، که می تواند دو گل برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برسد. آنها استفاده از هر دو طب چینی و طب غربی، و شش مرحله می تواند نشانه را درمان ترجمه و تمیز کردن مواد زائد در خون است. برخی از داروهای گیاهی چینی تابع تعمیر سلول های بافت کلیه و کلیه آسیب دیده وجود دارد، و به محافظت از عملکرد کلیه، که عملکرد کلیه باقی مانده بهبود خواهد یافت و تنظیم سیستم ایمنی بدن.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، خارش پوست نیز باید به مراقبت از خود در زندگی روزمره خود، مانند کشش راش نیست، به منظور برای جلوگیری از عفونت و جلوگیری از غذاهای ادویه دار و چرب است. این همه برای درمان خارش پوست مفید باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,راش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: