نارسایی کلیه و تورم صورت
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه و تورم صورتنارسایی کلیه و تورم صورت

اگر شما پیدا کردن شما تورم صورت در صبح، اما بدون آب آشامیدنی بیش از حد قبل از رفتن به رختخواب شب گذشته. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به کلیه پرداخت، و تورم صورت می تواند جلوه ای از نارسایی کلیوی است. بنابراین، چه ارتباطی بین ادم صورت و نارسایی کلیه است. چگونه می تواند این علائم را کاهش دهد؟

علل شکست ادم صورت کلیوی

تورم صورت یا پف کرده و صورت همیشه به عنوان یک نتیجه از مقادیر زیادی از ساخت مایع در بدن ظاهر می شود. ما می دانیم که کلیه یک عضو که خون فیلتر مسئولیت است. هنگامی که عملکرد کلیه وابسته به چند دلیل است، آن را دشوار خواهد بود به برداشت مایع بیش از حد در بدن است. در نتیجه، تجمع مایع در بدن، منجر به ادم. تورم ناشی از نارسایی کلیه به راحتی در قسمت های مختلف بدن با بافت شل به عنوان پلک ها، صورت، مچ پا و پا رخ می دهد.

تورم صورت است تنها یکی از تظاهرات بالینی قابل مشاهده نارسایی کلیوی است. علاوه بر این، افراد مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است خستگی شدید، کاهش اشتها، تهوع، استفراغ، خارش، ادرار کف آلود، سرگیجه، و غیره را تجربه کنند.

مدیریت تورم صورت به علت نارسایی کلیه

تورم صورت باید تحت کنترل در آورده، اقدام از جنبه های زیر:

1. کنترل دقیق مصرف مایعات

کنترل دقیق مصرف مایعات برای بیماران نارسایی کلیوی لازم است، به نتایج خوب از درمان تورم صورت.

2. ادرار آور می تواند در برخی از موارد استفاده

اگر شما آن را کنترل نمی کند، تورم صورت خواهد در سراسر بدن گسترش یافته است. در این مورد، ادرار آور می تواند استفاده شود برای کمک به حذف مایعات اضافی بدن است. انواع مختلفی از دیورتیک ها وجود دارد. به طور کلی، بیماران مبتلا به هیپرکالمی، آنها نیاز به اتخاذ دیورتیک مشترک، که می تواند کمک به اختصاص بیش از پتاسیم و آزاد مایع اضافی در بدن است. با این حال، در صورتی که سطح پتاسیم در خون پایین تر از دامنه مرجع 3.5-5.5mEq / L است نگهدارنده پتاسیم ادرار آور ارائه کرده است.

3. بهبود عملکرد کلیه

اختلالات متابولیک پتاسیم به نظر می رسد به عنوان کلیه نمی تواند عملکرد درستی. بنابراین، اگر ما می خواهیم به لیست تورم صورت، بیماران نارسایی کلیه نیاز به بازیابی تلفات در کلیه ها، به منظور بهبود عملکرد کلیه است. فقط در این صورت، مایع اضافی را می توان در بدن خارج و تورم صورت ممکن است در اصل تسهیل می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: