چرا بی خوابی مبتلا به نارسایی کلیه دارید؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بی خوابی مبتلا به نارسایی کلیه داریدچرا بی خوابی مبتلا به نارسایی کلیه دارید؟

نارسایی کلیه یک مشکل در کلیه ها است، اما در برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است که آنها از بی خوابی رنج می برند. چرا چنین است؟ است که ارتباط بین آنها وجود دارد؟ و چه رابطه ای بین بی خوابی و نارسایی کلیه است؟

بی خوابی نشانه ای از نارسایی کلیه است؟

نارسایی کلیه مشکلات بسیار جدی کلیوی است و ممکن است هر بخشی از بدن رخ دهد، اگر به خوبی کنترل نمی شود. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است ناراحتی های مختلف زمانی که بیماری خود را تا به پایان مانند خارش پوست، تهوع، استفراغ، خستگی، گرفتگی عضلات پا، تنگی نفس و ادم پیشرفت، تجربه می کنند. اگر چه به عنوان رایج نیست به عنوان مسائل و مشکلات پوستی دستگاه گوارش، بی خوابی همچنین می توانید به عنوان یک نشانه ای از نارسایی کلیوی رخ می دهد.

چرا بیماران نارسایی کلیوی بی خوابی؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آنها ممکن است بی خوابی به دلیل عوامل زیر را تجربه چند:

انسدادی سندرم آپنه خواب 1.

کلیه ارگان های که از بین بردن سموم در خون از بدن هستند. زمانی که کلیه ها قادر به، سموم در خون، که ممکن است به آپنه انسدادی خواب و سبب می شود باعث بی خوابی تجمع می یابد.

سندرم پاهای بی قرار 2.

سندرم پای بی قرار عامل دیگری است که کیفیت خواب بیماران نارسایی کلیوی را تحت تاثیر قرار است. با کیفیت پایین از خواب در شب، بیماران می توانند در صبح خواب طولانی. اگر این کار، آنها را یک شب بی خوابی. با گذشت زمان، آنها را بی خوابی دارند.

3. خواب بیش از حد در طول روز

خواب مفرط در طول روز یکی از علل عمده بی خوابی در برخی از موارد نارسایی کلیه است.

4. برخی از داروها

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند، آنها باید انواع داروها برای کنترل بیماری خود را. این داروها در درمان بیماری های کلیوی مفید هستند، اما آنها همیشه باعث یک سری از عوارض جانبی که برای یک مدت طولانی استفاده می شود. در برخی موارد، نارسایی کلیه، بی خوابی به عنوان یک عارضه جانبی برخی داروها رخ می دهد.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به بی خوابی توجه به عوامل مختلف رخ می دهد، به طوری که آنها باید به شکل از علت، و سپس اقدام مناسب را. فقط در این راه، می تواند مشکل بی خوابی را حل کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,بیخوابی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: