چگونه برای کاهش کراتینین 8.7 از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 8.7 از نارسایی کلیهچگونه برای کاهش کراتینین 8.7 از نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 8.7 از نارسایی کلیه؟ 8.7 نارسایی کلیوی کراتینین، چگونه آن را کاهش می دهد؟ در واقع، کراتینین 8.7 بیش از سطح طبیعی، آن را نمی توان تنها با رژیم غذایی یا مواد مخدر کاهش می یابد. بنابراین بیمار نارسایی کلیه باید برخی از درمان موثر در به موقع است.

چرا سطح کراتینین را افزایش می دهد؟

کلیه فیلتر یک جفت اندام پیچیده در بدن انسان است. در حالت عادی وقتی خون از طریق کلیه ها، مایعات و سموم اضافی، سوخت و ساز بدن در خارج از بدن در ادرار فیلتر جریان می یابد. با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بیشتر و بیشتر از بافت کلیه و این سلولها نکروز و نقض. به عنوان یک نتیجه، بسیاری از مواد سمی در بدن تجمع می یابد.

8.7 چگونه برای کاهش کراتینین نارسایی کلیه؟

از موارد فوق، ما می دانیم که سطح کراتینین بالا در نتیجه آسیب به بافت ها و سلول در کلیه است، بنابراین اگر ما می خواهیم به منظور کاهش سطح کراتینین، ما باید برای بازگرداندن بافت ها و سلول های آسیب دیده.

طب چینی میکرو Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، آن را می توانید کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از بیشتر صدمه زدن به ضد انعقاد، ضد ترومبوز، رگ های خونی، ضد التهابی و افزایش یافته است. در کوتاه مدت، این پردازش، سطح بالای کراتینین می توان تدریج کاهش می یابد که عملکرد کلیه در حال بهبود است.

برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین کلیه 8.7، Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی نه تنها می تواند کاهش سطح کراتینین در برخی از درجه، و بیماران ممکن است این شانس را به یک زندگی بدون کیفیت دیالیز یا پیوند کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: