چرا بیماران نارسایی کلیوی یک دمای پایین؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران نارسایی کلیوی یک دمای پایینچرا بیماران نارسایی کلیوی یک دمای پایین؟

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در دمای پایین؟ برای برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، می توان آنها را نشانه ای از یک تب کم، که آنها را ضعف بیشتر خواهد شد. در واقع، نارسایی کلیه را نمی خواهد به طور مستقیم باعث دمای پایین. اما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، از آن آسان به علت عفونت است که آنها را آسان به غذا خوردن درجه حرارت است.

نارسایی کلیه است که عمدتا توسط مشکلات کلیوی حاد، یا بیماری مزمن کلیه که به تدریج کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود. برخی از علل شایع عفونت باعث خواهد شد در بیماران نارسایی کلیوی و عفونت توسط دماهای پایین باعث وجود دارد.

1. ایمنی پایین

همانطور که می دانیم، بیماری های کلیوی را می توان با اختلالات سیستم ایمنی و کاهش ایمنی، که می تواند باکتری های اطراف و ویروس ها حمله به عفونت در بدن انسان و علت ایجاد می شود. برای بیماران نارسایی کلیوی، سیستم ایمنی بدن خود را ضعیف است، به طوری که آنها در معرض خطر عفونت وجود دارد، آنها ممکن است دمای پایین تر است.

2. بلند مدت استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری بیشتر و بیشتر کلیوی ناشی از التهاب کلیه، زمانی که مردم اختلال سیستم ایمنی بدن و یا ایمنی ضعیف، باکتری بدن حمله، و آنتی بادی را در برابر آنها مبارزه کنند. آنتی بادی است که با مواد بد است که کمپلکسهای ایمنی تولید ترکیب شده است. هنگامی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده، آن را باعث التهاب در کلیه ها. بنابراین، افراد بیماری کلیوی، و آنها همیشه توصیه به داروهای سرکوب کننده ایمنی برای کنترل التهاب می شود. اما استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را سرکوب سیستم ایمنی بدن، که همچنین باعث عفونت شوند.

3. تعداد زیادی از پروتئین

برای بیماران نارسایی کلیوی، آنها اغلب نشانه ای از پروتئین، و تعداد زیادی از پروتئین باعث کاهش ایمنی. از آنجا که انواع مختلف پروتئین در بدن ما وجود دارد، و گلوبولین ایمنی دارای عملکرد مبارزه با مواد مضر به بدن تجاوز. با این وجود، از دست دادن پروتئین ایمونوگلوبولین خواهد نشت، از آنجا که بیماران دارای سیستم ایمنی ضعیف زندگی می کنند، بنابراین بیماران به راحتی عفونت و دمای پایین.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درجه حرارت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: