عوارض ناشی از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض ناشی از پیوند کلیهعوارض ناشی از پیوند کلیه

پیوند کلیه برای درمان تمام بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است. زمانی که کلیه عملکرد خود را از دست کامل، و یا آنها نمی خواهند به دیالیز، آنها ممکن است به انتخاب خود در پیوند کلیه.

پیوند کلیه یک درمان موثر است، که به کلیه سالم را به یک بیمار قرار داده است، و یک پیوند موفق کلیه می تواند کمک به مردم برای زندگی یک زندگی عادی است. بسیاری از بیماران می خواهید را به پیوند کلیه برای طول عمر خود را. با این حال، هزینه پیوند کلیه گران و سخت تر برای به دست آوردن و گرفتن بیماران کلیوی کمک کننده سازگار است. بنابراین بیمارانی که کلیه دریافت روش های پیوند ممکن است با برخی از عوارض است که آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

عوارض ماژور در بیماران پیوند کلیه ممکن است شامل:

1. خونریزی

خونریزی شایع ترین عارضه از پیوند کلیه در یک بیمار در زمان اولیه، است که در جریان خون کلیه، پیوند کلیه و شکاف پارگی عروق خونی گرافت تشکیل شده است. هنگامی که پیوند کلیه از بیماران این عوارض رنج می برند، ممکن است درد شدید در پیوند کلیه، مثانه تحریک، شوک، منطقه پیوند بالا بردن، تندرنس موضعی احساس و ریباند تندرنس.

2. عفونت

عفونت بعد از پیوند کلیه یک علت شایع مرگ برای پیوند کلیه است. به طور کلی، عفونت عبارتند از عفونت ادراری، عفونت دهانی و عفونت از برش پوست و عفونت ریوی. و این عفونت ها خواهد عواقب جدی برای بیماران شود.

3. واکنش رد

واکنش رد دلیل برای پیوند کلیه شکست خورده، رد حاد است و در بسیاری از موارد می تواند لغو شود. عملکرد رد حاد پیوند کلیه از تورم، درد، تب، افزایش فشار خون، کاهش حجم ادرار و افزایش سطح کراتینین و یا حداقل سطح کراتینین. رد مزمن می تواند برای چند ماه یا چند سال بعد از پیوند کلیه، که نشانه ای از آسیب های مزمن کلیه، فشار خون بالا رخ می دهد، کاهش حجم ادرار و افزایش کراتینین.

4. نشت ادرار

نشت ادرار، معمولا توسط کوک بخیه آناستوموز باعث بیش از حد نازک است، از دلبستگی از فقرا و فن آوری ضعیف کلیوی، همه از این پیش آگهی از پیوند کلیه تاثیر می گذارد.

همه این عوارض باعث اثرات بد در بیماران پیوند کلیه، و مردم با بیماری کلیوی باید یک درمان سریع و موثر برای جلوگیری از توسعه به نارسایی مرحله انتهایی کلیه دارند، و بنابراین می تواند به آنها کمک کند پیوند کلیه، اجتناب کنند. از آنجا که درمان به موقع و موثر می تواند مفید تر و مهم برای بیماران بیماری کلیوی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: