درمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

درمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیکدرمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک

کلیه پلی کیستیک، این بدان معنی است که عملکرد کلیه است که به تدریج از دست داد. به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه، بسیاری از عوارض بوجود می آیند. بسیاری از عوارض نه تنها به یک بار سنگین بر روی کلیه ها، بلکه تهدید کننده زندگی. بنابراین، درک پایه ای از عوارض کلیه پلی کیستیک باید بدانید که برای تشخیص زود هنگام.

عوارض شامل موارد زیر است:

کم خونی

کلیه اریتروپویتین به منظور تولید خون بیشتر و حفظ گردش خون را فراهم می کند. هنگامی که در حال توسعه بیماری های کلیوی، سیستم گردش خون، که دارای عملکرد محصول خون می تواند به طور جدی آسیب دیده است. تحت شرایط عادی، کلیه تولید اریتروپویتین ممکن است طبیعی باشد. اما اگر آسیب به کلیه ها وجود دارد، کلیه ها تولید اریتروپویتین دشوار است. بنابراین، شرایط رو به وخامت کلیه به دلیل کوتاه از خون است.

بیماری کبد

به عنوان خون آلوده، اکسیژن کمتری موجود در آن. با گذشت زمان، بیماری کبد است دلیل آن را فاقد اکسیژن است. بنابراین، بسیاری از علائم بیماری کبد دنبال ترین درد و رنج یک زندگی ناراضی است. علاوه بر این، درمان مشکل تر می شود.

بیماری های معده

به عنوان زباله بیش از حد در بدن در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بی اشتهایی.

درمان فشرده سازی گرم

بسته و گرم درمان استفاده می شود طب چینی، که می تواند در پشت بیمار قرار می گیرد و به طور مستقیم بر کلیه و کم خونی از ریشه تسکین می دهد. درمان فشرده سازی گرم پاسخ التهابی را کاهش می دهد، در نتیجه توقف آسیب بیشتر به کلیه ها، در وهله اول. به عنوان گلومرول آسیب دیده، مواد زائد و سموم در بدن تجمع می یابد. گردش خون بد و بر کلیه شروع به کمبود خون و اکسیژن به اتساع عروق خونی و درمان فشرده سازی گرم حل این مشکل است. درمان فشرده سازی گرم همچنین دارای یک ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی. به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند کنترل شود به تدریج به عنوان یک عارضه ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کم خونی,بیماری کبد ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815