کراتینین بالا 5.5: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و جلوگیری از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین بالا 5.5: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و جلوگیری از پیوند کلیهکراتینین بالا 5.5: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و جلوگیری از پیوند کلیه

کراتینین بالا 5.5: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و جلوگیری از پیوند کلیه، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری خانواده است. کراتینین بالا 5.5 یک بیماری جدی در مبتلایان به بیماری های کلیوی است. در آینده نزدیک، پیوند کلیه ضروری و مورد نیاز. بنابراین، بسیاری از بیماران برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مثبت و مقرون به صرفه است. توصیف ما را دنبال و پیدا کردن پاسخ.

کراتینین بالا 5.5 از بیماری کلیه پلی کیستیک

کلیه پلی کیستیک بستگی به کیست های متعدد در حال رشد در کلیه است. افزایش و گسترش کیست مهار ساختار کلیوی، در نتیجه در کراتینین بالا و در نتیجه. کراتینین است از نزدیک با اختلال عملکرد کلیوی همراه است. هنگامی که عملکرد کلیه کمتر و کمتر، کراتینین به 5.5 افزایش یافته است. کراتی نین یک زائد سوخت و ساز است که باید کلیه خاموش است در قالب ادرار تصفیه شده است. کیست بزرگ و افزایش ظلم و ستم بافت کلیه، گلومرول در نتیجه دچار اختلال میشود. هنگامی که گلومرول ها کار نمی کند، کراتینین می سازد تا در خون می شود.

پیوند کلیه درمان بسیار گران است. پیوند کلیه معمولا از مدت زمان کوتاه. طولانی ترین بیمارانی که پیوند کلیه می تواند 44 سال زنده بمانند. اگر شما جوان هستند، بهتر است شما به طور جدی پیوند کلیه بود.

درمان بیماری های کلیوی

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

مواد فعال دارویی موثر در درمان موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید. با بهبود عملکرد کلیه، کراتینین سرم می تواند به کاهش و جلوگیری از پیوند کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: