نگرانی از بین رفته اند
نوشته شده توسط : rshaole

نگرانی از بین رفته اند

بیماری مزمن کلیه، شوهر من پیش بینی، من در مورد بیماری خود بسیار نگران هستم، آن را به مرحله نهایی از این بیماری است. هر روز، من او را تماشا می کردند، او ضعیف تر و ضعیف تر می شود. من نگران که به عنوان او را بازیابی.

2015 ژوئن 9، هنگامی که دکتر لیو Shuyun چین به نام من، من به ما برای درمان بیماری های کلیوی امید. تماس بین المللی، ایمیل و Viber هر روز، کمک به کاهش اضطراب ما هر روز وجود دارد.

2015 ژوئیه 24، ما به بیمارستان در نفروپاتی Shijiazhuang شرکت آمد. پزشکان، پرستاران، مترجمان، کارشناسان اصرار ما خوش آمدید. ما در خانه با لبخند و محبت خود را احساس می کنم.

درمانی، طب سنتی چینی و داروهای غربی، هر روز، سه بار در هفته دیالیز، حمام بخار و ماساژ هر روز، آن کمک زیادی برای بازگرداندن شوهرم، و ما را به لبخند، ما باقی می ماند.

داروهای گران قیمت هستند، اما زندگی بیشتر است، بنابراین ما بهترین های ما به را امتحان کنید. آنها می گویند، "اگر اراده وجود دارد، یک راه وجود دارد." خطوط که ما را به اتخاذ یک برنامه از کارشناسان درمان، به هر حال.

بنابراین ما خوشحال می شوند در هر زمان ما باید نتایج، پتاسیم، کلسیم و فسفر همه نرمال بود. کراتینین، نیتروژن اوره، B2MG، CysC با یک شکاف بزرگ کاهش می یابد. این تکنولوژی بزرگ، برای حذف سموم است.

با تشکر از شما پانکراس در همکاری شما کنترل قند خون خود بسیار خوب است. با تشکر برای ریتم طبیعی قلب، که باعث می شود بهترین فشار خون بهتر، و گاهی اوقات.

هموگلوبین، CCR-هنوز هم کم است، اما من با بیماران فکر کردم، به نظم و انضباط از آن رشد خواهد کرد. وزن بسیار دشوار به قطع کرد، چون سبزیجات خود را در اینجا، او دوست دارد به خوردن است.

پزشکان و کارشناسان سایت بازدید به ما امیدواریم، حتی ما نمی دانیم، آنها می گویند. لبخند و انگشت شست خود را از بین بردن ذهن ما که ما در حال رفتن به خانه با بهبود ظاهر آن است.

با تشکر بسیار Dr.Penny، دیانا، نور، و بقیه، به خصوص در زمان است که ما ناراحت هستند، شما ما را بهتر کنسول. قبول تشکر و قدردانی ما را، ما شما را در مسابقه ما با شجاعت گرامی داشتن.

سلول های بنیادی شما خیلی گران است، هیچ انتخابی برای ما، اما برای دیدار وجود دارد. به منظور کمک به کلیه برای بازیابی و بازگشت به زندگی عادی برای همه است.

درمان به مدت سه ماه ادامه می دهد، یک دارو چمدان به خانه در دست آورده شود فقط به بهبود بیشتر در کلیه و سفر در زندگی ادامه خواهد داد.

این بیمارستان ارائه می دهد امید را به همه، برای درمان بیماری های کلیوی به یک است. همانطور که ما به خانه، ما مردم را به می آیند و تجربه چه زندگی است مانند که امید است.

با تشکر از چین، شما بزرگ هستند، مردم خود را، جای خود را، مواد غذایی خود را، ما آن را دوست دارم. اما بیشتر از همه درمان کلیه که اضطراب قبل از ما رفته است.





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: