طرح کاهش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

طرح کاهش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیزطرح کاهش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز

نارسایی کلیه می گوید بسیاری از عملکرد کلیه از دست رفته است، و کلیه می توانید فیلتر کردن مواد مضر از بدن است. در این ارتباط، اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تصمیم به انجام دیالیز، که می تواند کمک به آنها برای انجام برخی از زباله های خطرناک. در همان زمان، آنها را از تعداد زیادی از عوارض جانبی دردناک، که منجر به دیالیز آنها رنج می برند. بنابراین، آنها می خواهند برای برنامه های مقرون به صرفه است که می تواند کمک به آنها را کاهش می دهد دیالیز است. اگر شما دکتر آنلاین ما کمک بخواهید، آنها به شما پاسخ است که شما می خواهید. در همان زمان، من همچنین می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما برخی از درمان است.

حمام درمانی چینی برای درمان نارسایی کلیه

حمام چینی دارویی در مرحله اول از طرح خود را برای برش دیالیز است. این حمام درمانی است برخی از گیاهان مختلف چینی، که تأثیر زیادی بهبود سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. ما در گیاهان در سوپ پزشکی جوش و اضافه کردن برخی از آب گرم در آن، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به حمام گل خیس. حدود یک ساعت بعد، بیماران خواهد شد عرق کردن زیاد و برخی از بخار زباله های خطرناک دور با پس از آن. بنابراین، خون روشن و تمیز خواهد بود. همانطور که این حمام درمانی یک تابع مهم در بهبود گردش خون تمام بیماران.

میکرو چینی Osmotherapy دارو برای درمان نارسایی کلیه

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی دیگر از درمان های پزشکی چینی شناخته شده برای کاهش دیالیز است. در این درمان، برخی از گیاهان دارویی چینی است زمین را به پودر میکرو و کلیه سپس به کارگردانی قطعات آسیب دیده است. بنابراین، این درمان دارای نفوذ زیادی در آسیب سلول های کلیه آسیب دیده و بافت. از طریق استفاده از این درمان، برخی از رگ مسدود شده باز می شود.

برخی از بیماران خارجی و چینی مبتلا به نارسایی کلیه را به بیمارستان ما می آیند، و به اعمال مراقبت درمانی ما را که می تواند کمک آنها را کاهش دهد دیالیز. اگر شما به در نارسایی کلیه مربوط می شود، شما می توانید با ما تماس بگیرید، ارسال یک ایمیل به asya.yue@mail.ru، و یا اضافه کردن VK (ها Asya یو).





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کاهش دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: