باید با یک بیمار نوشیدن شیر کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

باید با یک بیمار نوشیدن شیر کلیه پلی کیستیکباید با یک بیمار نوشیدن شیر کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک خوشه هایی از کیست در کلیه مشخص می شود. در نهایت، کیست اینقدر بزرگ، کلیه ها کمتر قادر به کار کند. رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ایفا می کند. اگر بیماران به نوشیدن شیر؟

کلیه های سالم می تواند سطوح از مواد معدنی مختلف در بدن مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، و غیره تنظیم در مراحل مختلف بیماری کلیه پلی کیستیک، توانایی حفظ تعادل در حال تغییر است. بنابراین، یک رژیم غذایی باید در مراحل مختلف کنترل می شود.

در مراحل اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک، کلیه هنوز هم ممکن است به طور معمول تابع. این کار یک رژیم غذایی محدود نیاز ندارد. بنابراین، بیماران نباید محدود کردن مصرف شیر است.

با این حال، با افزایش کیست دائمی، آنها فشرده سازی بافت و کلیه سلول های اطراف، و در نتیجه کاهش تدریجی عملکرد کلیه. همانطور که کلیه می تواند عمل به حذف فسفر بیش از حد از بدن، سطح بالایی از فسفر در بدن تجمع می یابد. فسفر بالا می تواند به از دست دادن کلسیم استخوان، اختلالات سوخت و ساز بدن ویتامین D، بیماری های قلبی عروقی، و غیره منجر شیر با محتوای بالای فسفر در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید از آن اجتناب. مواد غذایی دیگر بالا در فسفر عبارتند از گوشت اندام، آبجو، شکلات و نوشابه. اگر رژیم غذایی به تنهایی است در کاهش فسفر موثر نیست، کلاسور فسفر تجویز خواهد شد.

علاوه بر این، مصرف غذاهای پتاسیم بالا نیز باید به شدت محدود، به عنوان پتاسیم بالا در خون می تواند به بیماری های قلبی منجر شود. غذاهای رایج پتاسیم بالا شامل کدو بلوط، سیب زمینی، گوجه فرنگی، کلم بروکلی، آب پرتقال، عدس و دیگر حبوبات.

هیچ رژیم غذایی استاندارد برای همه بیماران مبتلا به پلی کیستیک وجود دارد. قبل از شروع هر برنامه رژیم غذایی، شما می توانید با ما، ایمیل من ارسال و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VC من (ها Asya یو). ما به شما پاسخ دهند در اسرع وقت!





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,شیر آشامیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: