علل کم خونی کلیوی در بیماران نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

علل کم خونی کلیوی در بیماران نارسایی کلیویعلل کم خونی کلیوی در بیماران نارسایی کلیوی

کم خونی کلیه، که عمدتا به عملکرد کلیه آسیب دیده به علت. با پیشرفت نارسایی کلیه و هنگامی که کراتینین 3.5 از mg / dl، بیماران نارسایی کلیه به احتمال زیاد به کم خونی کلیوی. در اینجا برخی علل شایع کم خونی کلیوی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند.

1. کاهش اریتروپویتین

این مهم ترین علت کم خونی کلیوی در بیماران با نارسایی کلیه است. زمانی که کلیه ها به طور جدی آسیب، آن را به یک کاهش در خونسازی و اریتروپویتین، که نسل از مغز و سلول های قرمز خون تاثیر می گذارد بالغ شود.

2. تغذیه نامناسب

همانطور که می دانیم، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آنها باید مصرف خود را از پروتئین محدود، و وجود خواهد داشت که بسیاری از پروتئین در ادرار از دست داده است، آن را به سطح پروتئین در پلاسما کاهش می دهد. در این حالت، یک پروتئین لازم برای مواد خون است که کاهش می یابد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، نارسایی کلیه به راحتی.

3. خونریزی

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، به ویژه در مراحل بعدی، به احتمال زیاد به خونریزی، مانند خونریزی از بینی، خونریزی لثه و اختلالات گوارشی جذب آهن، این نیز خواهد شد کم خونی کلیوی شود.

4. سم در خون

کلیه عملکرد دفع و ترشح، به عنوان کلیه ها می تواند کمک به حذف مواد زائد و سموم در خون، علاوه بر این، آنها همچنین می توانند تولید اریتروپویتین، برای کمک به افزایش سلول های قرمز خون. با این حال، به دلیل نارسایی کلیه، کلیه به طور جدی آسیب دیده بودند، این ترشح اریتروپویتین را کاهش دهد. و سموم و مواد زائد تجمع سموم در خون طول عمر سلول های قرمز خون تاثیر می گذارد.

5. مرحله نهایی نارسایی کلیه

برای بیماران نارسایی کلیه، کلیه ها آسیب دیده اند بسیار زیاد است، به طوری که مقدار زیادی از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که تابع خونساز مغز استخوان و از بین بردن سلول های قرمز خون را سرکوب خواهد کرد، آن را آسان تر است به علت کم خونی کلیوی.

این علل شایع کم خونی کلیوی، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: