دیگر داروهایی که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

دیگر داروهایی که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک برای جلوگیری از دیالیزدیگر داروهایی که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک برای جلوگیری از دیالیز
بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است که باعث بسیاری از کیست در کلیه رشد است. کیست کلیه یک کیسه پر از مایع غیر طبیعی است. کیست بیماری کلیه پلی کیستیک به طور قابل توجهی می تواند به افزایش کلیه، جایگزین بسیار ساختار طبیعی خود، و در نتیجه بیماری کلیوی مزمن (بیماری مزمن کلیه)، که منجر به کاهش عملکرد کلیه در طول زمان. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به دیالیز کلیه پلی کیستیک هستند وحشت انتخاب کنید، و بر این باورند که آن را می سازد هیچ حس به بیماری کلیه پلی کیستیک. بنابراین، آنها می خواهند بدانند که روش است که می دیالیز اجتناب کنند. یک دکتر کمک - مدیر فروش آنلاین ما بپرسید.
چرا بیماران دیالیزی احساس با بیماری کلیه پلی کیستیک را نمی
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز، این زندگی دوم از بیماران، که ممکن است کمک به بیماران برای فیلتر کردن برخی از زباله های خطرناک از بدن و حفظ تعادل الکترولیت و اسید و باز است. با این حال، دیالیز است که قادر به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD و کیست، پوشش بر روی سطح یک کلیه به تدریج آگراندیسور است. بنابراین، بیماران دیالیزی مناسب برای MLC است.
درمان طبیعی برای بازگشت از بیماران دیالیزی MLC
Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی در بیمارستان ما طراحی شده است که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است، که یک دستاورد بزرگ برای دریافت کلیه ها. در این روش درمانی با انواع مختلف گیاهان دارویی چینی و برخی از تجهیزات مدرن ترکیب شده است. این گیاهان باید به مراقبت های بهداشتی، پودر، هدف اصلی، که باعث بهبود اثر پزشکی ما خرد. همچنین، آنها ممکن است در قسمت های آسیب دیده از کلیه فرستاده به راحتی. هنگامی که سلولها در بافت کلیه و طب چینی ما را برآورده، آنها را نظارت و به دنبال سالم است. و یک برس پوشش کلیه جذب می شود، نفوذپذیری سلول های کلیه خیلی بهتر خواهد شد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا. شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام در زیر است.
بیماری های کلیوی متعدد در





:: برچسب‌ها: دیالیز,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: