A0:  چرا که بیمار احساس سرد زمانی که آن را می سازد دیالیز یا پس از دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا که بیمار احساس سرد زمانی که آن را می سازد دیالیز یا پس از دیالیزچرا که بیمار احساس سرد زمانی که آن را می سازد دیالیز یا پس از دیالیز؟

دیالیز مکرر به سادگی به کلیه، پس از آن یک انتخاب معمول برای بیماران CKD به فیلتر کردن برخی از زباله های خطرناک است. در حالی که هر دو طرف سکه است، دیالیز همان است، آن را نیز می توانید بسیاری از عوارض جانبی برای بیماران به ارمغان بیاورد. خنک کننده طول یا پس از دیالیز یک عارضه جانبی از دیالیز است. بنابراین، هنگامی که با مشکل مواجه است که بیماران CKD را انجام دهد؟ دکتر آنلاین ما می تواند کمک به شما برای حل این مشکل، و من همچنین می خواهم برای به اشتراک گذاشتن چیزی مفید به شما.

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس سرد زمانی که آن را به دیالیز یا پس از دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم که، زمانی که ما سرد فوق العاده ای افتاد، ما را از خنک کننده رنج می برند. با توجه به بیماران دیالیزی، آن اعمال خواهد شد برخی از مایع دیالیز قبل از دیالیز، که می تواند درجه حرارت از بیماران کاهش می دهد، به طوری که آنها آسان برای خنک کردن. دلیل مهم دیگر تب است، به دلیل ایمنی ضعیف، آسان برای بیماران CKD از تب رنج می برند، که می تواند به خنک کننده منجر شود.

چگونه به مقابله با خنک کننده برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه دیالیز؟

در چین، ما به طور عمده استفاده از گیاهان چینی برای خرید و فروش پزشکی با انواع مختلف بیماری ها است. حمام چینی دارویی در بیمارستان ما، که به طور متوسط ​​گیاهان چینی بر اساس یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که در طول دیالیز خنک کننده کاهش است. این حمام پزشکی چینی جوش برخی از چمن بالا، و ما نیز نیاز به یک مقدار مشخصی از آب گرم است. سپس بیماران CKD فقط نیاز به خودتان در داخلی، سوپ گرم و خیس خوردن. بنابراین گاز داغ می تواند بدن را پزشکی سرد گرم و سرعت بخشیدن به کل گردش است. چه بیشتر؟ پزشکی فعال نیز می تواند به بخش های آسیب دیده از تعمیر کلیه و کلیه نفوذ کند.

فقط تعداد کمی از بیماران CKD بار به استفاده از حمام دارویی، انجماد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه تحت دیالیز می تواند بهبود یافته است. اگر شما هم می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام در زیر است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: دیالیز,احساس بیماران ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815