چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن کلیه خود را
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن کلیه خود راچگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن کلیه خود را

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن کلیه خود را؟ بسیاری از بیماران وجود دارد می خواهم یک درمان طبیعی. اگر شما هر گونه سوال لطفا با پزشک آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

SLE - لوپوس اریتماتوی سیستمیک. نفریت لوپوس یکی از جدی ترین عوارض SLE است. این زمانی رخ میدهد که سیستم ایمنی بدن باعث SCR برای حمله به کلیه ها، به طور خاص، بخشی از کلیه که خون از ضایعات فیلتر کنید. مردم با کلیه به شدت آسیب دیده ممکن است مجبور به دریافت دیالیز به طور منظم، روشی است که در خون توسط دستگاه فیلتر تمیز.

بنابراین، به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه یا دیالیز، بیماران مبتلا دریافت پردازش سیستماتیک تعمیر پیشنهاد اختلال عملکرد کلیوی. بنابراین، این بیماری می کند بدتر نمی شود بیشتر، و یا حتی می تواند با موفقیت معکوس شود.

در حالی که، به کلیه بازگرداندن درمان طبیعی؟

بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری هر بیمار، پزشکان بیماری های کلیوی را به بهترین دستور برای طب چینی برنامه ریزی. داروهای گیاهی میکرونیزه مورد استفاده در مالش پوست به گسترش عروق خونی، ضد التهاب، برای جلوگیری از انعقاد، بازگرداندن کلیه های آسیب دیده، بازگرداندن عملکرد کلی کلیوی، و تنظیم سیستم ایمنی کل بدن. بنابراین، نفریت لوپوس علت زمینه ای قابل درمان، و آن را نمی خواهد دوباره عود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا. شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام در زیر است.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,بازگرداندن کلیه,کمک به بیماران ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: