مدیریت بیماران نارسایی کلیوی با کراتینین بالا 5.6
نوشته شده توسط : rshaole

مدیریت بیماران نارسایی کلیوی با کراتینین بالا 5.6مدیریت بیماران نارسایی کلیوی با کراتینین بالا 5.6

کراتی نین یک محصول جانبی از زباله های شیمیایی در خون که از عبور از کلیه به فیلتر و از بین بردن ادرار است. به عنوان یک قاعده کلی، سطح کراتینین در خون روز به روز ثابت می ماند، چرا که توده عضلانی معمولا بدون تغییر باقی مانده است. در حالی که، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، گام به کراتینین 5.6 آنها را در این زمان، آنها باید درمان پزشکی برای مدیریت سطوح بالای کراتینین به دنبال.

کراتینین و بیماری مزمن کلیه

هنگامی که یک آسیب به کلیه و یا بیماری های کلیوی وجود دارد، و کلیه ها قادر به فیلتر زباله به طور موثر، می تواند افزایش سطح کراتینین خون است. برخی از افراد پیدا کردن زمانی که آنها خون طبیعی از نارسایی کلیه کنترل، یک سطح بسیار بالای کراتینین وجود دارد، و این که هیچ علایمی احساس در همه. با این حال، برخی از مردم ممکن است زیر را تجربه می:

§ ضعف و یا احساس خستگی

§ کم شدن آب بدن

§ سردرگمی

§ آه کوتاه

شما باید بدانید، آن را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی لازم است، به منظور کاهش سطح بالای کراتینین.

درمان های چینی برای کاهش کراتینین 6.5 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

مهم این است که برای کاهش سطوح بالای کراتینین را بهبود می بخشد عملکرد کلیه است. Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی در بیمارستان ما، درمان خاص چینی است که می تواند به بیماران نارسایی کلیه به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین کمک کند. گیاهان چینی در این درمان با تجهیزات ساییده شد، آنها را به بخش های آسیب دیده کلیه فرستاده شده است. بنابراین سلولهای کلیه آسیب دیده و بافت کلیه خواهد شد به سرعت نوشته شده است. برخی از عروق خونی مسدود خواهد شد در طب چینی گسترش دهد. به طوری که همه به نفع گردش خون برای آن است. علاوه بر این، سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی افزایش خواهد یافت، و برخی شامل کراتینین و آب اضافی از بدن است.

بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای درمان بیماری کلیه برای درمان ما را به بیمارستان ما آمده است. و بنابراین اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین 5.6 و بهبود عملکرد کلیه. شما می توانید asya.yue@mail.ru پست الکترونیکی ما ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام به بعد.





:: برچسب‌ها: کراتینین سرم بالا,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: