تکرر ادرار در بیماران مبتلا به ESRD
نوشته شده توسط : rshaole

تکرر ادرار در بیماران مبتلا به ESRDتکرر ادرار در بیماران مبتلا به ESRD

همانطور که می دانیم، باید عملکرد کلیه ادرار تولید و افراد با کلیه های سالم، معمولا 4-6 ادرار کردن در طول روز و شب، 0-2 بار. اگر مردم ادرار کردن مکرر، به خصوص در شب، تا شاید چیزی اشتباه است با سلامت مردم است. معمولا، آسیب کلیوی یک علت شایع تکرر ادرار است. تکرر ادرار بسیار رایج است که بیماران دچار نارسایی کلیوی end-stage.

تکرر ادرار را به زندگی بیماران تاثیر می گذارد، و در عین حال برخی از علائم دیگر بی اختیاری، مانند ادرار شامپانی، خون در ادرار، بی اختیاری اضطرار، احساس سوزش در هنگام ادرار کردن وجود دارد.

چه کاری می تواند ادرار کردن مکرر، باعث زمانی که بیماران دچار نارسایی مرحله انتهایی کلیه هستند؟

برخی از علل شایع تکرر ادرار در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage وجود دارد.

- عفونت کلیه

- عفونت مثانه بینابینی

- دیابت

- عفونت های دستگاه ادراری

- استفاده بیش از حد ادرار آور

- پروستات بزرگ شده

- بارداری

- عفونت

بالا از عوامل شایع است که می تواند تکرر ادرار. هر چه دلیل، دلیل اصلی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آنها باید یک درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه، اگر آنها می خواهند به کنترل ادرار کردن خود را دارند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می توانید تکرر ادرار برای بیماران ESRD را کنترل کنید.

برای بیماران ESRD، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است، که یک درمان خوب برای بازگرداندن نشانه ها و عوارض آنها، و بهبود عملکرد کلیه خود به طور موثر. درمان با استفاده از گیاهان سنتی چینی، که هیچ عوارض جانبی بر روی بیماران است. جزء موثر در طب می تواند به بافت های آسیب دیده تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه کلیه باقی مانده. از سوی دیگر، طب چینی می تواند بدن را، که همچنین سیستم ایمنی بدن بهبود زخم التیام یابد، و آن را تا حد زیادی می تواند بدن برای غلبه بر برخی از عفونت، که می تواند آسیب بیشتر به کلیه می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,ادرار کردن مکرر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: