کراتینین 4.9 از بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه برای جلوگیری از خراب شدن
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 4.9 از بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه برای جلوگیری از خراب شدنکراتینین 4.9 از بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه برای جلوگیری از خراب شدن

همانطور که همه ما می دانیم، که بیماری کلیه پلی کیستیک است یک نوع از بیماری های ژنتیکی می تواند به طور کامل نمی توان درمان کرد. اما با درمان مناسب و به موقع، این بیماری می توان به خوبی کنترل می شود.

برای بیماری کلیه پلی کیستیک و کراتینین بیمار 4.9، پیشنهادات زیر باید برای آنها مفید خواهد بود:

1. آیا کمتر نمک غذا (از جمله مواد غذایی کنسرو شده، ترشی، کنسرو گوشت)، غذاهای تند (از جمله فلفل، مشروبات الکلی، میگو، خرچنگ، و غیره) مواد غذایی آلوده (محصولات فاسد شدنی، باقی مانده است، و غیره. د) پخته ظروف. محدود کردن مواد غذایی با پروتئین بالا از حیوانات و از غذاهای چرب، و غیره

2. سعی کنید به نوشیدن قهوه، نوشابه، نوشابه گازدار، چای قوی و الکل نیست.

3. یک تعطیلات خوب. اجتناب از نیروی ناگهانی جسمی و آسیب به شکم.

4. به ورزش شدید به برخی از ورزش با شدت متوسط، اما نه.

5. در زندگی روزمره، به منظور جلوگیری از پارگی کیست، فشار شکمی نباید بیش از حد. هنگامی که شیب، مراقب باشید. آیا اشیاء بیش از حد سنگین را بلند کنید، از چرخاندن کمر به شدت، یک کمربند شل، و سعی کنید به یبوست است.

لطفا در نظر داشته همه از بالا نگه دارید.

6. سعی کنید هر گونه عفونت، به خصوص عفونت های گلو، عفونت های دستگاه ادراری است. همه این پیشنهادات برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری مفید هستند، اما اگر شما می خواهید بیماری خود را تحت کنترل به طور کامل، شما را به درمان مناسب در موقع.

چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری کلیه پلی کیستیک؟

میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، آن را برای فشرده سازی و رشد مجدد کیست مهار مفید است، در نتیجه برای جلوگیری کلیه از آسیب بیشتر. با این درمان، بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار می تواند بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: