طب میکرو چینی بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار
نوشته شده توسط : rshaole

طب میکرو چینی بیماری کلیه پلی کیستیک رفتارطب میکرو چینی بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک از طریق طب چینی؟ مشخص شده است که بیماری کلیه پلی کیستیک دشوار است به درمان است. و بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد شد بسیاری از باعث بروز علائم و زندگی بیماران تاثیر می گذارد.

چرا بیماری کلیه پلی کیستیک باعث می شود بسیاری از علائم؟

شما می دانید، توبول های کلیوی جایی که ادرار اولیه جذب شده است. هنگامی که یک کیست وجود دارد، ادرار اولیه را نمی توان از طریق توبول های کلیوی است هموار و خواهد شد وجود دارد، بازداشت کردند. علاوه بر این، سلول های اپیتلیال ترشح مایع داخل کیست کیست رشد بیشتر و بیشتر است. سپس شما فشار خون بالا یا درد داشته باشد. علاوه بر این، پروتئینوری و ادرار از نظر خون مخفی ممکن است رخ دهد. در نهایت، هنگامی که یک کیست آسیب دیده است، از آن خواهد عفونت در بدن می شود، و شما در درد در بدن احساس خواهد شد.

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک از طریق طب چینی؟

در چین، ما طب گیاهی چینی به بهبود گردش خون و کاهش کیست استفاده کنید. میکرو چینی پزشکی یکی از موثر ترین است. دارو ممکن است ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی می توانید رگ های خونی گشاد، سرعت بخشیدن به گردش خون بر در و دیوار از کیست، و بهبود نفوذ پذیری از کیست، بنابراین ساخت کیست کوچک و کوچک. این تکثیر سلول های اپیتلیال، در نتیجه ترشح مایع کیست کاهش می یابد جلوگیری کند. هنگامی که فشار داخلی کیست اندازه کیست کاهش به تدریج کوچکتر می شود، در نتیجه کاهش فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی.

علاوه بر این، برس آسان نیست پس از ناپدید شدن به تکرار، و علائم ناپدید می شوند، و عملکرد کلیه نیز luchshe.Esli شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: