چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک خستگی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک خستگیچگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک خستگی؟

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک خستگی؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال پیشرونده ناشی از عوامل ژنتیکی است. بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیاری از بیماران از خستگی در زندگی روزمره خود، که واقعا زندگی عادی خود را تحت تاثیر قرار احساس خواهد شد.

چرا پلی کیستیک کلیه بیمار خسته احساس می کند؟

افزایش کیست های کلیوی می تواند بافت اطراف آن مانند عروق خونی ستم کند. زمانی که ساختار کلیه ها آسیب دیده تا حدی خاص، عملکرد کلیه شروع به کاهش. عملکرد فیلتر، آن است که مهم ترین برای حفظ زندگی روزمره ما، و کیست آن تاثیر می گذارد. هنگامی که عملکرد فیلتر شروع به کاهش، مقدار مواد زائد و سموم در بدن تجمع، در نتیجه مؤثر بر دستگاه گوارش است. بنابراین بدن قدرت کافی را ندارد، در نتیجه منجر به خستگی.

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک خستگی؟

درمان فشرده سازی گرم

درمان فشرده سازی داغ است به منظور بهبود و نوآوری طب سنتی چینی است. داروهای چینی فعال نفوذ به کلیه از طریق دستگاه های اسمز. با گذشت زمان، کلیه ها می تواند بسیاری از مواد غذایی و مواد مغذی را جذب برای ترویج توانایی کلیه ها قادر به SEL-بازسازی و خود شفا.

در همین حال، درمان فشرده سازی گرم دارای یک تابع است که می تواند کاهش می یابد به مهار رشد مجدد کیست و کیست. عملکرد کلیه را بهبود می بخشد به عنوان دستگاه گوارش طبیعی است، نتیجه آن می تواند جذب مواد مغذی به بدن ما به کار گیرند.

تصفیه خون

تمیز کردن خون در کشور ما شناخته شده است. او نقش کلیدی در تجربه بار کلیه و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها ایفا می کند. تمیز کردن شامل ارز پلاسمای خون و ایمنی بدن جذب، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion، که حذف زباله.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: خستگی,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: