سطح بالای کراتینین چه می تواند نشان دهد؟
نوشته شده توسط : rshaole

سطح بالای کراتینین چه می تواند نشان دهدسطح بالای کراتینین چه می تواند نشان دهد؟

سطح کراتینین، به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، می تواند به ما بسیاری از اطلاعات در مورد کلیه های ما است. پس چه می تواند سطح بالایی از بیماری های کلیوی کراتینین نشان می دهد؟

سطح بالای کراتینین چه می تواند نشان دهد؟

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین متابولیسم عضله زباله است و از طریق گلومرول کلیوی توان فیلتر و پس از آن از ادرار تخلیه.

اگر گلومرول آسیب دیده است و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، زباله می تواند خروجی نیست، این سموم در خون تجمع می یابد، در نتیجه، نشان می دهد کراتینین بالا. بنابراین، کراتینین بالا بدان معنی است که بسیاری از سموم در بدن است. به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین، بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.

با این حال، به صداقت، آن را فقط یک شاخص کراتینین عملکرد کلیه است. هنگامی که کراتینین کاهش یافته است، این بدان معنا نیست که عملکرد کلیه بهبود یافته است. همیشه در کراتینین تمرکز نیست، یک نکته کلیدی برای ما این است که روشن کراتینین بیش از حد در خون برای ایجاد یک محیط داخلی داخلی نسبتا پایدار است و خالص برای مرحله بعدی. گام بعدی این است برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده.

چگونه برای کاهش سطح بالایی از بیماری های کلیوی کراتینین؟

در واقع، داروهایی مانند داروهای مدر و برخی از Ketosteril مفید برای کاهش فشار خون بالا، اما تنها به طور موقت. در مقایسه با کسانی که مواد مخدر Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی ممکن است سطح بالای کراتینین را کاهش دهد و به طور دائم ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: