چه چیزی باعث تورم در کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث تورم در کلیهچه چیزی باعث تورم در کلیه؟

دو عامل اصلی می تواند باعث تورم از کلیه است که از دست دادن سنگین از پروتئین در ادرار و اختلال عملکرد کلیوی وجود دارد. در زیر برخی از جزئیات در مورد آن می باشد، امید که شما می توانید اطلاعات بیشتر را از او را بگیرد.

1. از دست دادن وزن پروتئین در ادرار

در این وضعیت، بیماران عملکرد کلیه طبیعی یا نسبتا طبیعی است. از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار (بیش از 3.0 گرم در روز)، با ادم ناشی از آن به نام سندرم نفروتیک. از آنجا که آلبومین کمک می کند تا حفظ حجم خون در رگ های خونی، کاهش مایع در رگ های خونی رخ می دهد. کلیه سپس ثبت آن کاهش حجم خون است و، بنابراین، تلاش برای حفظ نمک. در نتیجه، حرکت مایع در فضای میانی، در نتیجه به علت ادم گوده گذار.

2. اختلال عملکرد کلیوی

در این وضعیت، بیمار با توجه به محدودیت در توانایی کلیه که بیماری کلیوی که باعث اختلال در عملکرد کلیه ها، و تورم به دفع سدیم در ادرار. بنابراین، بیماران نارسایی کلیه ناشی از هر علتی خواهد ادم ایجاد شود اگر مصرف سدیم خود را به توانایی کلیه برای دفع سدیم تجاوز. به طور جدی تر، آن است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage، آنها نیاز به دیالیز، تعادل نمک بیمار به دیالیز به طور کامل تنظیم شده است، که می تواند در طول پردازش نمک را حذف کنید. دیالیز یک روش پاکسازی بدن از ناخالصی است که ساخت تا زمانی که کلیه ها قادر است.

چگونه به راحتی تورم بیماری های کلیوی؟

برای کنترل مصرف نمک و آب مورد نیاز برای درمان ادم بیماری کلیوی، اما نکته کلیدی است که به ترمیم کلیه آسیب دیده. از آنجا که بیماری خوب است، تمام علائم به تدریج ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: ادم,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: