چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری مزمن کلیهچگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه؟

آیا می دانید چگونه بیماری کلیه خواهد شد بسیاری از علائم و پروتئینوری شود فقط یکی از آنها. لازم است تا علل پروتئینوری است، چرا که آن برای درمان مفید است، بنابراین به عنوان بیماری کلیوی بیمار، قبل از انتخاب یک درمان، شما باید آنچه را که دلایل اصلی این مطمئن شوید.

علل بیماری پروتئینوری کلیه چیست؟

در درمانگاه، اگر گلومرول آسیب دیده بودند، پروتئین ماکرومولکولی ممکن است از طریق غشاء فیلتر در زمان پروتئین که توبول های کلیوی نیز آسیب دیده است می توانید به سرعت جذب نمی شود عبور می کند، از پروتئین ها در ادرار دفع هم و ارائه به عنوان پروتئین.

چگونه برای درمان پروتئینوری در کلیه؟

همه از بالا، ما می دانیم که پروتئینوری به وسیله صدمه به کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به تسهیل این کار، ما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده.

علاوه بر درمان، رژیم غذایی مناسب نیز نقش مهمی در آزادسازی صدمه به کلیه ها ایفا می کند. به طور کلی، بیمار به بیماری کلیوی باید یک رژیم غذایی کم چربی، کم نمک و پروتئین با کیفیت بالا نگه دارید. اما شما می دانید، بیماران مختلف از نشانه های مختلف، به طوری که رژیم غذایی باید متنوع. بنابراین بهتر است به یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را.

چه درمانی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است؟

طب چینی میکرو Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، آن را می توانید کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر، آن را در تابع به عنوان یک ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز است و افزایش عروق خونی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: