کراتینین بالا 4.5 و GFR کم 35 سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین بالا 4.5 و GFR کم 35 سندرم نفروتیککراتینین بالا 4.5 و GFR کم 35 سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک به اختلالات است، نشان می دهد که آسیب کلیوی. درمان مناسب می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند. در حالی که، اگر یک فرد با کراتینین بالا و پایین 4.5 GFR 35 در سندرم نفروتیک تشخیص داده شده است قرار است کاری انجام دهید؟

بالا و پایین کراتینین 4.5 SCF 35 سندرم نفروتیک نشان می دهد که بیمار در حال حاضر در یک بیماری مزمن کلیه سه مرحله با از دست دادن متوسط ​​عملکرد کلیه است. در حال حاضر، مهم ترین چیز به درمان موثر برای کاهش سطوح بالای کراتینین و تعمیر کلیه آسیب دیده. با گذشت زمان، یک تابع طیف کلیه است که به تدریج دوباره بازسازی شد.

بنابراین، آنچه درمان می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد و بازگرداندن عملکرد کلیوی؟

بیمارستان ما دارای یک درمان طب چینی به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، این درمان خوب برای درمان بیماری های کلیوی است.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

به این ترتیب، کلیه ها ممکن است به طور معمول کار، خواهد شد و کراتینین بالا را کاهش دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: