کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک کراتینین 5.7 و 25 درصد از عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک کراتینین 5.7 و 25 درصد از عملکرد کلیهکمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک کراتینین 5.7 و 25 درصد از عملکرد کلیه

چگونه برای کمک به بیماران با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 5.7 و 25 درصد از عملکرد کلیه. از این ارقام، ما می توانیم مطمئن شوید که دولت بسیار جدی تبدیل شده است، و به رشد در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است. اگر چه آن را جدی است، اما شما هنوز هم امید به بهبود کیفیت زندگی، درمان موثر می توانید به شما کمک کند این دست یابد.

کراتینین 5.7 و 25 درصد از عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک رخ داده است؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ارثی، است که با کیست های متعدد مشخص بر روی کلیه ها رشد می کنند. با افزایش سن، این کیست ها را افزایش می دهد، که به تدریج به بافت اطراف مهار و غیره باعث ایسکمی کلیوی و هیپوکسی. به این ترتیب، کلیه به تدریج می توانید به طور معمول و به درستی کار. عملکرد کلیه است کاهش می یابد و علائم ظاهر می شود، مانند فشار خون بالا، درد پشت، خستگی، و برخی از ویژگی های دیگر این سطح کراتینین بالا.

چگونه برای کمک به بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک به کاهش کراتینین بالا و بهبود عملکرد کلیه ها؟

کراتینین 5.7، آن ​​را فقط یک نشانه از صدمه به کلیه ها است، و کاهش سطح کراتینین بالا باید هدف نهایی درمان نیست. 25 درصد از عملکرد کلیه می توانید وضعیت بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ایجاد شده اند، به طوری که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک خواهید برای جلوگیری از دیالیز پیوند کلیه و، بدون شک، عملکرد کلیه باید ترمیم شود.

به منظور بهبود عملکرد کلیه، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی توصیه می شود خواهد شد. این استاندارد ایمنی و درمان موثر، این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند است.

این کار باعث کاهش کیست از افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار دیواره کیست داخلی و خارجی؛ بازگرداندن عملکرد کلیه با افزایش رگ های خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای آسیب کلیوی. پس از عملکرد کلیه دوره نقاهت سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: