درمان طبیعی برای کلیه پلی کیستیک بیماری کراتینین 6.3 بیماران
نوشته شده توسط : rshaole

درمان طبیعی برای کلیه پلی کیستیک بیماری کراتینین 6.3 بیماراندرمان طبیعی برای کلیه پلی کیستیک بیماری کراتینین 6.3 بیماران

چه طبیعی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین 6.3 است؟ هنگامی که کراتینین 6.3 می گیرد در چه مرحله است بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه؟ آیا دیالیز، یا توان اجتناب کرد؟ حالا اجازه دهید پاسخ اینجا پیدا کنید.

کراتینین 6.3 بیش از سطح طبیعی کراتینین در حال حاضر بسیاری، و آن را نشان می دهد که دولت از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید به مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه، همچنین به عنوان نارسایی مزمن کلیه، که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک می گویند.

کراتینین 6.3 برخیز عنوان یک نتیجه از دست دادن عملکرد کلیه، در حالی که، به عنوان کاهش عملکرد کلیوی با توجه به گسترش کیست. دلیل این است که افزایش در کیست می توانید به آرامی به بافتهای اطراف کلیه ها کاهش و باعث ایسکمی کلیوی و هیپوکسی. اگر چه برخی از داروهای خاصی وجود دارد، یک رژیم غذایی معقول و دیالیز ممکن است کاهش سطح کراتینین تا حدودی کمک کند، اما آنها بهترین راه نیست.

اگر عملکرد کلیه همچنان به از دست دادن، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز به کراتینین 6.3 دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، دیالیز می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک و انواع بیماری های کلیوی را درمان نمی که دیالیز است که مصرف یک مدت زمان طولانی برای انجام کارهای بیشتر به از دست دادن عملکرد کلیه است. پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در بهبود کیفیت زندگی بیماران، در حالی که گرفتن یک پیوند کلیه است چیزی که آسان نیست، انتظار برای یک اهدا کننده می تواند سال.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی کراتینین 6.3 از طریق کاهش کیست و بهبود کارکرد کلیه را کاهش می دهد. بیشتر و بیشتر بیماران خارجی کلیه پلی کیستیک شروع به استفاده از این درمان طبیعی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: