نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک - یک بیماری ارثی. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب از فشار خون بالا (فشار خون بالا) در سال 30 رنج می برند، کراتینین در خون در سال 40 افزایش یافته است، نارسایی کلیوی، در سال 50. بیماران در سال 20، آن را دشوار است به اطلاع می کلیه پلی کیستیک از خود. شیوه زندگی بد بدتر رشد کیست. و به این ترتیب یک شیوه زندگی سالم مورد نیاز است برای کنترل علائم و به سرکوب رشد کیست.

بیماری کلیه پلی کیستیک در ذهن بسیاری از کیست با مایع بی اثر در کلیه ها. این کیست در کلیه حال تبدیل شدن بیشتر و افزایش بیشتر و کلیه، کیست بزرگ و حتی تغییر ساختار عملکرد کلیه و povrezhdyayut کلیه. هنگامی که سلول ها و بافت از کلیه های آسیب دیده، بیماران ممکن است از نارسایی مزمن کلیه رنج می برند.

مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند به بهبود گردش خون، ارائه مواد مغذی و اکسیژن لازم، به افزایش نفوذپذیری سلول های پوشش مایع کیستیک ترشح سرکوب kistnyh، که باعث کاهش کیست در کلیه از ریشه.

مقسوم علیههای ان موثر در طب از گیاهان چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون، سلول های آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، روش ما درمان می تواند در پیشگیری یا درمان بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر شما سوالی در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک، سپس به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: