بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهالبیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال

برخی از بیماران ممکن است بیماری کلیه پلی کیستیک اسهال، و آنها می خواستند به روابط بین بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال است. شما می توانید پاسخ اینجا پیدا کنید.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع ارثی است که باعث کیست های متعدد در کلیه توسعه است. با افزایش سن، این کیست ها می توانید بیشتر و بیشتر می شود. در آن زمان، به عنوان با گسترش کیست علایم بیشتر و بیشتر آشکار ظاهر خواهد شد، دلیل این است که کیست های بزرگ می تواند به بافت های اطراف ظلم و ستم و در نهایت باعث ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیه ها. به طور کلی، اسهال علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است.

اسهال یک علامت است و نه یک بیماری است. اسهال حاد در عرض دو هفته بهبود بخشد، در حالی که اسهال مزمن پایدار بیش از دو هفته. بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید اسهال شود. اختلالات دستگاه گوارش شایع ترین دلایل است که می تواند diareyu.kak بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک می شود، اگر شما از اسهال رنج می برند، شما باید بروید و بررسی کنید تا شناسایی علت واقعی اسهال. گاهی بیماران دارو برای تسکین علائم بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است مواد تشکیل دهنده که می توانند اسهال ایجاد شده باشد.

در اغلب موارد، اسهال نیازی به با هیچ چیز متوقف شود، اما معمولا یک یا دو روز. اما این مهم است به جای مایع از دست داده در طول این زمان برای جلوگیری از کم آبی. اما اگر بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه در نارسایی مزمن کلیه یا بیماری کلیوی در یک محدود، به طوری که یک محدودیت در مصرف آب، به ویژه هنگامی که بیمار هیچ خروجی ادرار. در برخی موارد، دارو نیز ممکن است در درمان اسهال مفید باشد، اما دکتر مطمئن شوید که دارو نمی خواهد در آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، کاهش این کیست ها با خیال راحت و به بهبود عملکرد کلیه ها مهم ترین است، باید درمان موثر زودتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,اسهال ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815