آیا من می توانم مدیریت کراتینین 4.5 در دیابت طب چینی؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم مدیریت کراتینین 4.5 در دیابت طب چینیآیا من می توانم مدیریت کراتینین 4.5 در دیابت طب چینی؟
طب سنتی چینی (TCM)، قدمت بیش از 2،000 سال، شده است برای هزاران سال برای درمان بسیاری از بیماری ها، از جمله نفروپاتی دیابتی استفاده می شود. در این مقاله، ما این سوال که آیا بحث در مورد مدیریت کراتینین 4.5 در دیابت طب چینی؟
4.5 درمان کراتینین در دیابت، کارشناسان در چین توسعه داده اند تعدادی از درمان های طبیعی برای مبارزه با این بیماری است. اگر در زمان درمان، سطح بالای کراتینین می تواند نرمال.
عامل طب چینی برای این اختلال شامل یک درمان داغ فشرده سازی، درمان حمام پا، چرخه فتیلهگذاری درمان و چی گونگ. با توجه به وضعیت خاص بیمار، یک یا بیشتر از گزینه های می تواند برای درمان سطح کراتینین بالا به علت زمینه ای استفاده می شود.
علاوه بر این، از دیگر راه های طبیعی تر برای کاهش کراتینین 4.5 در دیابت وجود دارد. آنها ممکن است شامل:
▪ رژیم غذایی است. هنگامی که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، به دنبال یک رژیم غذایی مناسب به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و از بین بردن علائم لازم است. غذا روزانه باید مصرف پروتئین و سدیم را محدود کند. اجتناب از غذاهای قند خون بالا مانند کیک، شیرینی، کیک، آب نبات.
▪ چمن. مصرف گیاهان مانند دانه گزنه، دارچین، جینسنگ سیبری، ریشه قاصدک، مریم گلی، این ممکن است سطح بالای کراتینین را کاهش دهد. با این حال، قبل از تبدیل به درمان طب گیاهی، مشورت کلیه دکتر به منظور ایمنی.
▪ ورزش به اندازه کافی و انجام یوگا. این نه تنها می تواند کمک به کاهش علائم، بلکه به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک و جلوگیری از مشکلات بهداشتی است.
اگر کراتینین 4.5 در دیابت را می توان کنترل شده توسط اتخاذ راهبردهای بالا گرفته، این بیماری را نمی خواهد در آینده و نارسایی کلیه بدتر می تواند اجتناب شود.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: