بوی آمونیاک در دهان در بیماران نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

بوی آمونیاک در دهان در بیماران نارسایی کلیویبوی آمونیاک در دهان در بیماران نارسایی کلیوی
برخی از بیماران ممکن از نارسایی کلیه بوی آمونیاک را در دهان خود شکایت دارند، آن را به آنها بیشتر یا کمتر زحمت. در اینجا ما در مورد نارسایی کلیه و بوی آمونیاک در دهان صحبت می کنید، و به اعتقاد ما آن می تواند مفید باشد.
چرا بوی آمونیاک در دهان در نارسایی کلیوی به نظر می رسد؟
بوی آمونیاک در دهان با توجه به سطح بالایی از نیتروژن اوره خون، است که نشانه ای بسیار شایع نارسایی کلیه است.
زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی، نیتروژن اوره خون در بدن تجمع می یابد. اوره اضافی به آمونیاک توسط عمل آنزیم اوره در دستگاه گوارش تجزیه می شود. آمونیاک خواهد بود خروجی از دهان به علت بوی آمونیاک در دهان خود. علاوه بر این، BUN بالا در بزاق همچنین می توانید به آمونیاک به بوی آمونیاک در دهان بدتر تجزیه شود.
چگونه به راحتی بوی آمونیاک در دهان در بیماران نارسایی کلیوی؟
مدیریت سطح بالایی از نیتروژن اوره، آن را در انتشار بوی آمونیاک در دهان مهم است. آنچه شما در مورد یک رژیم غذایی برای افزایش نیتروژن اوره دانید؟ در همان زمان، شروع به ایجاد تغییرات کوچک را به سلامت از حفره دهان، به نشانه بهتر است. دهان خود را با یک راه حل از یک فنجان آب و یک قاشق چای خوری نمک شستشو؛ قلم مو یا زبان پاک با تمیز کننده زبان؛ جعفری تازه و یا نعناع قوی راه ها معمولا موثر برای مبارزه با بد موقتی هستند؛ اجتناب از سیگار کشیدن.
در نظر گرفتن کاهش سطح بالایی از نیتروژن اوره و جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، طب گیاهی چینی بهترین گزینه های درمانی است. از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، رگ های خونی گشاد، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، و ارائه مواد غذایی برای صدمه به کلیه، عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. در این مورد، سطوح بالایی از نیتروژن اوره کاهش می یابد چرا که کلیه شروع به کار دوباره. به طور طبیعی، بوی آمونیاک در دهان و سایر علائم نارسایی کلیوی افزایش می یابد.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,آمونیاک ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: