A0:  نشانه های بیماری پنجم مرحله کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های بیماری پنجم مرحله کلیوینشانه های بیماری پنجم مرحله کلیوی
مرحله 5 نارسایی کلیه، بیماری نیز کلیوی end-stage نامیده می شود، آخرین مرحله و مرحله شدید ترین بیماری های کلیوی است. بسیاری از نشانه های آشکار از نارسایی کلیوی 5 مرحله در حال حاضر که بر کیفیت زندگی ظاهر می شود.
بیماری کلیوی مرحله 5 شکست کامل یا تقریبا کامل از کلیه ها به عمل است. تابع اولیه کلیه است که به حذف زائد و آب اضافی از بدن است. بنابراین، ظهور علائم چنین شکست 5 مرحله کلیوی به علت از دست دادن عملکرد کلیه و آنها عبارتند از:
● به طور کلی ناخوشی و خستگی
● تورم پا و دست
● استفراغ، به خصوص در صبح،
● از دست دادن اشتها
● سردرد
● کاهش وزن
● خارش منتشر و پوست خشک
● سطح پایین میل جنسی و ناتوانی جنسی
● مشکلات خواب مانند بیخوابی یا خواب
دیگر نشانه های نارسایی کلیوی مرحله پنجم شامل درد در استخوان ها، بی حسی در دست ها، پاها و یا مناطق دیگر، کشش عضلات یا تشنج، بوی نفس، کبودی آسان، خون دماغ، سکسکه های مکرر، مشکل در تمرکز و یا تفکر، خواب آلودگی، و سردرگمی، و غیره
این علائم نارسایی کلیوی 5 ممکن است برای افراد متفاوت است. و برخی از داروها، مقابله با رژیم غذایی مناسب است که معمولا به کاهش برخی از این علائم استفاده می شود. گاهی اوقات دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله پنجم را لازم است.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی معتقد است که هدف نهایی این است که کاهش علائم مرحله 5 نارسایی کلیوی نیست، اما شما می توانید یک تعمیر کلیه کلیه ها آسیب دیده ذخیره و بازیابی عملکرد کلیه است. با بهبود تدریجی عملکرد کلیوی، نشانه های بیماری پنجم مرحله کلیوی به طور طبیعی ناپدید می شوند، و از همه مهمتر، پیوند کلیه است به احتمال زیاد جلوگیری شود. کارشناسان می گویند که آن را به ارزش به یادگیری بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,ادم,استفراغ ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815